112weekend

Auteur Topic: 112weekend  (gelezen 59122 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #160 Gepost op: 28 juli 2005, 21:32:35
dat dacht ik ook al maar dan nog door heel nederland gebeurt heel want in het weekend ongeval met beknelling dus ambulance politie erbij brand enzo voort enzovoort dus altijd wel wat er is ook P2000


Bart S

  • Gast
Reactie #161 Gepost op: 28 juli 2005, 21:36:31
dat dacht ik ook al maar dan nog door heel nederland gebeurt heel want in het weekend ongeval met beknelling dus ambulance politie erbij brand enzo voort enzovoort dus altijd wel wat er is ook P2000
Ok, haal even adem en zeg het dan nog eens ;D

Straks is er in principe alleen nog P2000 als infobron, en daar zie je gewoon lang niet alles op. Althans, zo denk ik erover ;)

Groeten,

Bart


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #162 Gepost op: 28 juli 2005, 22:52:39
Ok, haal even adem en zeg het dan nog eens ;D

Straks is er in principe alleen nog P2000 als infobron, en daar zie je gewoon lang niet alles op. Althans, zo denk ik erover ;)

Groeten,

Bart

Je hoeft ook niet alles te zien, als je maar de juiste dingen ziet.....


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #163 Gepost op: 29 juli 2005, 20:21:41
er zijn ook cameramensen/fotografen (die al voor 112-weekend werkte) die connecties hebben met de politie.... ::) en zo nu en dan een belletje krijgen bij iets interessants.... ;D


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #164 Gepost op: 29 juli 2005, 22:10:52
er zijn ook cameramensen/fotografen (die al voor 112-weekend werkte) die connecties hebben met de politie.... ::) en zo nu en dan een belletje krijgen bij iets interessants.... ;D
Joh, heeft niets met 112weekend te maken, ze kennen je  in het wereldje, of niet


brw_sluis

  • Gast
Reactie #165 Gepost op: 10 augustus 2005, 22:01:55
is dat nog wel eens ? 112Weekend ? of is dat helemaal van de buis af ?


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #166 Gepost op: 10 augustus 2005, 22:04:34
Das helemaal van de buis af. :-\
Groeten, Colin


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #167 Gepost op: 10 augustus 2005, 22:05:05
is dat nog wel eens ? 112Weekend ? of is dat helemaal van de buis af ?
Lees de topic even door zou ik zeggen.  ::)

112 Weekend is al lang niet meer op de televisie.


delu@hotmail.com

  • Gast
Reactie #168 Gepost op: 14 september 2005, 21:20:29
Ja 112 weekend was altijd een goed programma.

En ik denk dat veel mensen dit programma graag terug willen zien op de buis!


Alleen jammer dat de programma makers er zelf niet meer zo'n zin in hebben lijkt het, we hebben nu weer nieuwe tv zenders er is vast wel een zender die dit wil uitzenden.

C2000 mag niet de rede zijn om niet opnieuw te beginnen, want er is nog altijd P2000 en deze camera mensen in de randstad hebben hele goed contacten met de hulpverleners dus het probleem zie ik niet zo.


dus daarom roep ik  112 WEEKEND KOM TERUG OP DE BUIS!!


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #169 Gepost op: 15 september 2005, 13:36:51
Joh, heeft niets met 112weekend te maken, ze kennen je  in het wereldje, of niet


Dat heeft niks te maken met ze kennen je!

Me vader heeft jarenlang van af het begin gewerkt voor 112 weekend en daarvoor nog 0611 enzo.

In de meeste regio's bestaat er persalarm. In Rijnmond en Zuid-holland- zuid werkt dit systeem goed.
In andere regios weet ik niet.

Het persalarm wordt geactiveerd door de chef van dienst ter plaatse die de meldkamer belt en die weer de persvoorlichter. als hij dat niet doet geen persalarm.

112 weekend leefde van de scanner. Nu met dat hele project c2000 is zo'n programma niet meer te doen.
Als een chef van dienst iets wil verdoezelen bijvoorbeeld een schietpartij kan hij zeggen ik geef geen persalarm, dus wij hebben dan niks (om het even zo te zeggen)

En om enkelt te leven van branden en ongevallen is ook niks, schietpartijen of mensen die op bruggen klimmen is voor een programma zoals 112 weekend een leuk onderwerp. Met c2000 hoor je dit niet meer. En moet je kunnenv ertrouwen op pervoorlichters die ingelicht worden door de meldkamer.
Dit gebeurt heel vaak niet.

Via de brandweer hebben wij in Rotterdam-Rijnmond de comunicater, de centralist spreekt wat in en de telefoons gaan bij mensen van de pers (en aangesloten op de comunicater) af, met het begricht dat er een grote brand is.

OP p2000 is ook niet te werken. Een aanrijding met letsel zonder beknelling krijg je niet binnen op een pager. Want meestal werkt de ambulance met enkelt straat naam en de rest hoort u op de mobilifoon.  Wij kunnen niet mee luisteren op c2000.
Dan moet 112 weekend enkelt leven op een p2000 pager, gaat ook niet werken. En persvoorlichters gaan echt geen persalarm geven voor een aanrijding met letsel. Dan moet het minstens overleden zijn. maar 112 weekend neemt geen dodelijke aanrijdingen aan.


kortom een programma als 112 weekend is met c2000 niet te doen. En het programma zal echt nooit meer terug komen, hoe graag je het ook wil.