112weekend

Auteur Topic: 112weekend  (gelezen 59113 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #170 Gepost op: 16 september 2005, 00:49:58
Ja 112 weekend was altijd een goed programma.

En ik denk dat veel mensen dit programma graag terug willen zien op de buis!


Alleen jammer dat de programma makers er zelf niet meer zo'n zin in hebben lijkt het, we hebben nu weer nieuwe tv zenders er is vast wel een zender die dit wil uitzenden.



Tja, het is jammer dat televieprogramma's zoals: op tv bevallen en op tv jezelf laten verbouwen of Temptation Island en al die andere flauwekul er ook nog zijn. Ze zouden beter een beetje van die zooi kunnen scharappen, dan heb je kans dat de mensen nog naar hun programma zappen....Nu is het knap waardeloos met hun programma's... >:( >:(


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #171 Gepost op: 16 september 2005, 09:08:00
Alleen jammer dat de programma makers er zelf niet meer zo'n zin in hebben lijkt het, we hebben nu weer nieuwe tv zenders er is vast wel een zender die dit wil uitzenden.

Ze hebben er wel zin in, maar met c2000 kan zo'n programma niet lang blijven bestaan.
Je hoort niet meer wat de politie gaat doen gaan ze naar schiet of steekpartij, of iemand met een wapen in een huis die ze er uit gaan praten.

Om enkelt de het hele weekend naar zo'n p2000 pager te zitten staren die misschien in de nacht nog geen eens afgaat of wel afgaat voor een automatische brandmelding. Dat schiet gewoon niet op!  

Moet je de uitzendingen vullen met automaten? Of mensen dat intresseert.

Ik heb wel eens nachten mee gemaakt dat er gewoon niks te doen was in ''Zuid holland''.
Dat heb je met c2000 straks nog erger. En heeft zo'n programma geen lang bestaan. En gaan de mensen die graag het programma keken (en niks met hulpverlening te maken hebben, en het enkelt leuk vonden om te zien) zappen dan gewoon weg.


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #172 Gepost op: 16 september 2005, 14:27:32
We hebben mediatv.nl toch?  ;D

Tja, Rémon heeft wel gelijk natuurlijk, van politie zul je (bijna) niets zien op P2000, de traumaheli's gaan waarschijnlijk middels telefoon gealarmeerd worden en om nou de hele nacht om de 10 minuten wakker te worden als de pieper gaat voor een ambulance. Het enigste wat je nog met P2000 zou kunnen doen is de codes van de HOvD's, ROGS', OvD's, piketcentralisten (VC) erinzetten, kortom zo'n beetje alle brandweerdiensten die naar een groot incident gaan. Maar een brand heeft natuurlijk wel wat minder nieuwswaarde dan een flinke schietpartij, enz.

Greetz, Joris  ;)
343, never forget.


112weekend fan

  • Gast
Reactie #173 Gepost op: 16 september 2005, 19:21:16
We hebben mediatv.nl toch?  ;D

Tja, Rémon heeft wel gelijk natuurlijk, van politie zul je (bijna) niets zien op P2000, de traumaheli's gaan waarschijnlijk middels telefoon gealarmeerd worden en om nou de hele nacht om de 10 minuten wakker te worden als de pieper gaat voor een ambulance. Het enigste wat je nog met P2000 zou kunnen doen is de codes van de HOvD's, ROGS', OvD's, piketcentralisten (VC) erinzetten, kortom zo'n beetje alle brandweerdiensten die naar een groot incident gaan. Maar een brand heeft natuurlijk wel wat minder nieuwswaarde dan een flinke schietpartij, enz.

Greetz, Joris  ;)
Nou de mensen van deze programma's lagen echt niet in hun bed hoor, maar waren de hele nacht op pad, tenminste  cornelis in A'dam en Rob in Utrecht dan toch.
Er waren op het laatste best wel veel camera mensen in het land aktief voor 112weekend.

Ik denk persoonlijk dat je ondanks C2000 toch wel een aflevering vol krijgt per weekend, er zijn zeker meldingen die je niet meer zou horen, maar denk dat je met  P2000 al behoorlijk ver komt.
En dan nog een beetje goede contacten links en rechts.

Zou in iedergeval leuk zijn als men het in iedergeval zou proberen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #174 Gepost op: 17 september 2005, 16:02:45
inderdaad, ze waren gewoon op pad en zaten niet ergens te wachten todat er ets kwam, ze reden vaak al
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #175 Gepost op: 17 september 2005, 16:28:57
inderdaad, ze waren gewoon op pad en zaten niet ergens te wachten todat er ets kwam, ze reden vaak al

Wij in Rotterdam zaten vanaf 7 uur savonds tot 5 uur sochtends op straat...

Joris: wat jij zegt hovd enzo er inzetten wat heeft het voor nut? Reken maar eens uit hoeveel grote branden er in een weekend zijn dat zijn erniet veel. En een flinke fik zegt ook veel. En soms meer dan een schietpartij. Er moet gewoon wat bijzonders aan een schietpartij zitten.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #176 Gepost op: 17 september 2005, 16:33:07
Wij in Rotterdam zaten vanaf 7 uur savonds tot 5 uur sochtends op straat...

Joris: wat jij zegt hovd enzo er inzetten wat heeft het voor nut?
Heeft totaal geen nut,een OVD wordt ook nogal eens opgepiept alleen maar voor een mededeling.En verder niets.

De charme van 112weekend was juist,dat ze ook bij de kleinere incidenten waren


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #177 Gepost op: 17 september 2005, 18:47:56
opzich denk ik dat zon programma nog best te doen is (kijk maar eens wat kavis nog allemaal heeft! die woont ook in noord holland, als je daar in de plaats een camera ploeg voor hebt

maar dan nog word het nooit meer zo als vroeger  :'(
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #178 Gepost op: 17 september 2005, 21:45:06
opzich denk ik dat zon programma nog best te doen is (kijk maar eens wat kavis nog allemaal heeft! die woont ook in noord holland, als je daar in de plaats een camera ploeg voor hebt

maar dan nog word het nooit meer zo als vroeger  :'(
maar die zitten volgens mij nog niet echt op c2000 en of alles valt steeds uit.


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #179 Gepost op: 17 september 2005, 21:46:10
Heeft totaal geen nut,een OVD wordt ook nogal eens opgepiept alleen maar voor een mededeling.En verder niets.

De charme van 112weekend was juist,dat ze ook bij de kleinere incidenten waren

Maar in Rotterdam wordt de ovd niet voor elk brandje mee gepiept. enkelt bij middelbrand. En meestal zijn er meer middel en grote brand in Rotterdam door deweeks.(vraag me niet waarom maar het is welzo  ;D)