Naam AED gaat veranderen - 21-03-2008

Auteur Topic: Naam AED gaat veranderen - 21-03-2008  (gelezen 11104 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #30 Gepost op: 26 maart 2008, 14:33:41
ook ik vind deze naamsverandering belachelijk. Semi-Automatisch? Ze vergeten gemakshalve even dat er ook genoeg vol-automatische AED's zijn...
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


Kanarie

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 26 maart 2008, 20:02:40
Wie is er hier nou even zo handig om een officiële tegenbeweging-website  O0 te maken?  :-\


Mind

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 235
  • Inline Explorer
Reactie #32 Gepost op: 26 maart 2008, 20:32:53
hosten op www. saed.nl

die is nog vrij
It's like the latest news, it's all wrong.  Pictures


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #33 Gepost op: 26 maart 2008, 21:10:26
Nu niet meer. Althans, vanaf komende nacht niet meer.
Mocht iemand een goed concept hebben wil ik eventueel ook wel e.e.a in elkaar flanzen.

domeinnaam is bij deze gekaapt.

Groeten
Mark


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #34 Gepost op: 26 maart 2008, 21:42:12
domeinnaam is bij deze gekaapt.

Met gekaapt bedoel je toch zeker niet letterlijk gekaapt he? ;-) Als iemand een concept heeft wil ik Mark eventueel wel helpen met het in elkaar zetten van het eea ;-)

groetjes,

bernhard

EDIT:  op google kan ik niets vinden over de naamsverandering. Ook op www.europa.eu niet  :-X
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #35 Gepost op: 26 maart 2008, 22:06:16
Met gekaapt bedoel je toch zeker niet letterlijk gekaapt he? ;-) Als iemand een concept heeft wil ik Mark eventueel wel helpen met het in elkaar zetten van het eea ;-)

groetjes,

bernhard

EDIT:  op google kan ik niets vinden over de naamsverandering. Ook op www.europa.eu niet  :-X

Wat ik begreep van een bedrijf waar ik eergister een AED cursus heb gevolgd, heeft de website Europa.eu contact gezocht met enkele AED bedrijven in Nederland en dit medegedeeld. Zo ook het bedrijf van Pieter J.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #36 Gepost op: 26 maart 2008, 22:10:15
Zoiets kan toch wel geboycot worden, diegene die het gebruiken hoeven het niet per se te gebruiken. De alarmering via P2000 in Rotterdam kan toch gewoon blijven: AED-inzet...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #37 Gepost op: 26 maart 2008, 22:27:35
ik vind AED ook nog beter klinken dan SAED of FAED. ik vind het maar raar dat de fransen nu pas beginnen te zeuren over de naam
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #38 Gepost op: 26 maart 2008, 23:20:33
ik vind AED ook nog beter klinken dan SAED of FAED. ik vind het maar raar dat de fransen nu pas beginnen te zeuren over de naam

Volgens mij willen ze gewoon iets te zeuren hebben........
Nurse powerrrrr


Jim

  • Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 647
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #39 Gepost op: 26 maart 2008, 23:51:43
Volgens mij willen ze gewoon iets te zeuren hebben........

Het zijn dan ook Fransen.. :-X
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!