Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur

Auteur Topic: Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur  (gelezen 115197 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

FP924

• Senior gebruiker
Reactie #180 Gepost op: 26 maart 2006, 23:09:04
Het was inderdaad weer een kersverse aflevering, met veel hulpdiensten!  8)

Ik heb trouwens wel het idee dat die sirene van de Blik op de weg mobiel niet echt hard is. Als ik zo eens wat onboard camerafilmpjes bekijk die hier op het forum te vinden zijn, is die sirene van die Blik op de weg wagen in vergelijking binnen bijna niet te horen, misschien dat het buiten anders is maar dat weet ik niet.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #181 Gepost op: 26 maart 2006, 23:16:56
De blik op de weg mobiel is een wat luxere auto dan de gemiddelde politiewagen, met waarschijnlijk meer isolatie in en rond het motorcompartiment... en de sirene zit tegenwoordig zo ver mogelijk weg, tot zelfs onderin de bumper, dus krijg je daarvan binnnen niet veel mee...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Karim

• Gast
Reactie #182 Gepost op: 27 maart 2006, 00:48:11
Ben blij dat ik 't had opgenomen want 't was inderdaad 'n erg interessante aflevering, bomvol hulpverleningsvoertuigen, van verschillende soorten politievoertuigen naar tankautospuiten en 'n aantal mooie ambu's waarbij naast de sprinters, bona's, en chevy's ook 'n hele mooie Ford Moduvan van Nijmegen langs kwam.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #183 Gepost op: 27 maart 2006, 18:53:30
Ik heb het ook gezien, zag er goed uit.
Leuk ook, die agent die zich ergerde aan z'n eigen kauwgomherkouwen ;D

Die rechtzaak getuigt trouwens weer niet echt van slimheid van het OM :-\
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

ACKevin

• Gast
Reactie #184 Gepost op: 2 april 2006, 10:07:12
is het mogelijk om deze uitzending nog een keer te bekijken? danwel op internet of op de tv... www.uitzendinggemist.nl heeft er niks van... :S

jeroenbos

• jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
Reactie #185 Gepost op: 2 april 2006, 12:42:15
wie dit heeft opgenomen kan deze dit toch hier een linkje plaatsen kunnen we hier toch kijken

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #186 Gepost op: 2 april 2006, 12:45:14
[edit]

Data toegevoegd
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #187 Gepost op: 2 april 2006, 20:57:49
wie dit heeft opgenomen kan deze dit toch hier een linkje plaatsen kunnen we hier toch kijken

Dat zal denk ik niet mogen i.v.m. de rechten van het videomateriaal.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #188 Gepost op: 3 april 2006, 10:07:00
ik vind het trouwens zwaar tegenvallen, een half uurtje, met daarin drie staandehoudingen! Het was volgens mij vroegâh altijd drie kwartier? Met veel meer actie.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Mark644

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #189 Gepost op: 3 april 2006, 14:20:51
tja een jaar of...5,6,7, 8 (heleboel in ieder geval) geleden kwam er nog wel eens een 'echte' achtervolging langs in blik op de weg.
met bijna 200km/u achter een dikke porsche aan richting duitse grens, een stomdronken automobilist klemrijden op de linkerbaan, of met de video-Golf door smalle straatjes achter overvallers aan weet ik me nog wel te herinneren. de actie is er al een tijdje uit helaas, en kan me niet voorstellen dat ze daar op die camera auto niets meemaken  :)

maar ik geloof dat het niet echt de doelstelling van blik op de weg is om dat soort dingen uit te zenden, zo heb ik het idee  :)