Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur

Auteur Topic: Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur  (gelezen 115193 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

• Senior gebruiker

Mark644

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #201 Gepost op: 4 april 2006, 11:53:25
Aflevering 153.

http://rapidshare.de/files/17114826/Blik_op_de_weg_14x09__153__25-09-2005.wmv.html

Aflevering 154 is onderweg.  ;)

voor de mensen die deze ^^ aflevering gezien hebben; kan iemand mij vertellen waarom de video auto, wanneer deze met een ruime 220 km/u achter die meneer die snel naar z'n dochtertje toe wil, aan zit, dit de gehele tijd onopvallend blijft doen? ik snap dat de video auto's voor een bepaald doel onopvallend zijn en blijven, maar op een gegeven moment overschrijdt men toch een bepaalde grens en lijkt het mij persoonlijk iets veiliger als de blauwe lampen aan gaan en de betreffende verkeersovertreder z.s.m. naar de kant gehaald wordt? in plaats van dit zonder enige signalen te doen. Het liep natuurlijk gewoon goed af, die agenten weten ook wel waar ze mee bezig zijn, maar zoals je kon zien, die automobilist vloog ook bijna dwars door een andere auto heen die keurig links voorsorteerde, een ongeluk zit in een klein hoekje.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #202 Gepost op: 4 april 2006, 22:59:06
voor de mensen die deze ^^ aflevering gezien hebben; kan iemand mij vertellen waarom de video auto, wanneer deze met een ruime 220 km/u achter die meneer die snel naar z'n dochtertje toe wil, aan zit, dit de gehele tijd onopvallend blijft doen? ik snap dat de video auto's voor een bepaald doel onopvallend zijn en blijven, maar op een gegeven moment overschrijdt men toch een bepaalde grens en lijkt het mij persoonlijk iets veiliger als de blauwe lampen aan gaan en de betreffende verkeersovertreder z.s.m. naar de kant gehaald wordt? in plaats van dit zonder enige signalen te doen. Het liep natuurlijk gewoon goed af, die agenten weten ook wel waar ze mee bezig zijn, maar zoals je kon zien, die automobilist vloog ook bijna dwars door een andere auto heen die keurig links voorsorteerde, een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ja.... maar je kunt daar niet naar de kant ... dan sta je nl levensgevaarlijk.... en met deze snelheid kom je er ook niet meer langs zonder het nog gevaarlijker te maken ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Mark644

• Senior gebruiker
Reactie #203 Gepost op: 9 april 2006, 19:58:20
dat is zo  8)

en voor de liefhebbers.. vanavond is het weer zover, aflevering 3
http://www.blikopdeweg.nl/afleveringen/aflevering_3.shtml
inclusief een melding voor een ernstige aanrijding, volgens de beschrijving op bovenstaande website
dusss voor wie de dikke blik op de weg-volvo eens wil zien scheuren met toeters en bellen... ;D

21.35 Ned.2

paul_hartog

• Gast
Reactie #204 Gepost op: 14 mei 2006, 20:52:59
maar we pissen weer naast de pot
de aflevering van vanavond word zo maar weer uitgesteld door dat stomme voetbal

Mark644

• Senior gebruiker
Reactie #205 Gepost op: 14 mei 2006, 21:44:39
maar we pissen weer naast de pot
de aflevering van vanavond word zo maar weer uitgesteld door dat stomme voetbal

Daar moet ik je toch even corrigeren!
Er is helemaal geen voetbal, de aflevering wordt 1 week uitgesteld i.v.m. het tv-programma voor de hulp aan Suriname!
En dan is een weekje uitstel helemaal niet zo erg naar mijn mening.  :)

paul_hartog

• Gast
Reactie #206 Gepost op: 15 mei 2006, 15:15:13
nou er stond toch echt studio sport op het programma

Florian van Hunnik

• Gast
Reactie #207 Gepost op: 15 mei 2006, 16:02:21
nou er stond toch echt studio sport op het programma

Om 22.35 uur ja...daar voor werd het programma voor Suriname uitgezonden.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #208 Gepost op: 4 juni 2006, 19:21:09
Let op mensen:

Blik op de weg begint al om 20.15 uur

Mark644

• Senior gebruiker
Reactie #209 Gepost op: 4 juni 2006, 19:26:35
Bedankt voor de waarschuwing Gerard! Anders had ik het gemist.

Toch aardig van ze dat ze het van tijdstip hebben verplaatst. Nu kan ik én Blik op de weg én de voetbalfinale van Jong Oranje kijken  ;D ;D