Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur

Auteur Topic: Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur  (gelezen 115240 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

1300001-MR

• Senior gebruiker
Reactie #490 Gepost op: 14 januari 2012, 16:07:16
Dit kan niet anders dan een enorme mislukking worden 98uiye

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #491 Gepost op: 14 januari 2012, 16:17:24
Op twitter begint het ook langzaam door te dringen en het zijn geen positieve reacties.
Het gros is verbaasd en wil dat Leo de Haas het blijft doen.

Mijn bijdrage op twitter = De #AVRO is hersendood geworden. @fritssissing gaat @blikopdeweg1 binnenkort presenteren ipv Leo de Haas echt schandalig. #blikopdeweg #AVRO

Ik hoop dat Blik op de weg of Leo de Haas trending toppic wordt zodat de AVRO wakker wordt en het terugdraait.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #492 Gepost op: 14 januari 2012, 19:40:59
AVRO 'dumpt' Leo de Haas

AMSTERDAM -  Leo de Haas is na twintig jaar aan de kant gezet door de AVRO. Voortaan gaat Frits Sissing zijn programma Blik op de Weg presenteren.

"Het programma kreeg sowieso een restyling en ik vind Frits gewoon meer een AVRO-gezicht", legt AVRO-mediadirecteur Peter Lubbers uit in het AD. "Dus zei ik tegen Leo dat ik wel door wilde met Blik op de Weg op voorwaarde dat Frits het voortaan zou presenteren."
Leo de Haas (52) gaat nu achter de schermen aan de slag. De presentator is al sinds begin jaren negentig het gezicht van Blik op de Weg. Hij heeft het programma zelf bedacht.

Bron: http://www.telegraaf.nl/prive/11304907/__AVRO__dumpt__Leo_de_Haas__.html?sn=prive

Jammer!

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #493 Gepost op: 14 januari 2012, 19:49:07
Schandalig!!! AVRO ga je schamen!!

De man die als geen ander zijn programma kan presenteren, een vertrouwd beeld en woord toevoegd gaat verdwijnen van het scherm om achter het scherm zijn programma te maken.
Als ik Leo was dan zei ik dat ze er in mochten stikken!

Dan maar geen Blik op de Weg meer. Tjonge jonge, die AVRO topman Peter Lubbers moet er maar uit.
Zijn ze nou helemaal gek geworden!!
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

750_Katana

• Forum gebruiker
Reactie #494 Gepost op: 14 januari 2012, 19:50:32
Ik vind het ook geen leuk vooruitzicht. Maar vergeten we niet dat Leo de Haas rechthebbende is en producent, dus als hij het er niet mee eens is, kan hij z'n programma aan een andere omroep/zender aanbieden. Ik zou dus maar even afwachten wat er gebeurt. Word het Frits Sissing of een andere omroep/zender?

Rens19

• Gast
Reactie #495 Gepost op: 14 januari 2012, 23:18:33
Slechte zaak. Ik vond het altijd superleuk hoe Leo de Haas het programma presenteerde.

Dat hij maar snel weer hierin terug kan keren!

Dit kan gewoon niet wat de AVRO heeft gedaan.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #496 Gepost op: 14 januari 2012, 23:27:26
Is het alweer bijna 1 april? :-X
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

sylvester1986

• Gast
Reactie #497 Gepost op: 15 januari 2012, 22:32:25
Hopelijk wordt het nu geen flop.

750_Katana

• Forum gebruiker
Reactie #498 Gepost op: 17 januari 2012, 13:59:29
Actueel  

De enorme hoeveelheid reacties op de wisseling van presentator heeft de makers van ‘Blik op de Weg’ in positieve zin verrast. Overvallen bijna. We vinden het hartverwarmend om te merken hoe zeer ons programma gewaardeerd wordt en hoezeer de bedenker en presentator daarin een plek van u krijgt. Velen hebben aangegeven moeite te hebben met deze keuze en wij voelen ons zeker geroepen om u enige uitleg te geven. Daarmee hopen we een beetje de angst weg te nemen, dat er nu ineens een heel ander programma te zien zal zijn dan tot nu toe het geval is geweest.

‘Blik op de Weg’ blijft grotendeels zoals het is. Het is een programma dat LEO DE HAAS TV PRODUKTIES BV al 20 jaar produceert en dat blijft zo. Het enige dat er verandert is dat de bedenker nu niet meer zelf presentator is, maar dat die taak op aangeven van de omroep overgenomen wordt door een presentator van de AVRO.

De reden dat wij als producent daarin meegegaan zijn is simpel. Wij zijn de stellige mening toegedaan dat ‘Blik op de Weg’ thuishoort bij de Publieke Omroep. Wij zitten daar al 20 jaar en we denken dat dat een goede zaak is. Als de omroep aangeeft dat er nu een andere presentator in beeld moet komen dan is de keuze aan onze kant snel gemaakt.
http://www.blikopdeweg.nl/

750_Katana

• Forum gebruiker
Reactie #499 Gepost op: 14 februari 2012, 14:19:28
Nieuw Seizoen

De camera-auto’s van Blik op de Weg hebben weer overuren gemaakt. We draaiden weer veel opvallende, spannende en interessante gebeurtenissen voor een nieuwe serie Blik op de Weg! Zo praten we na met een touringcarchauffeur die toch wel schrok toen een schoolreisje verstoord werd door een plotseling heftige rookontwikkeling vanonder de bus met tientallen schoolkinderen. We besteden aandacht aan het ‘groene netje’ dat lading in de aanhanger op zijn plek houdt. Of niet…? De fileoplossing voor Nederland: het Amerikaanse ‘Keep your lane’? En hoe zichtbaar zijn wandelaars en fietsers in het donker wanneer ze geen licht voeren?

De eerste nieuwe aflevering start op donderdag 16 februari rond de klok van 22:20 op Nederland 1.
http://www.blikopdeweg.nl/