Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur

Auteur Topic: Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur  (gelezen 115224 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

C337

• Senior gebruiker
Reactie #530 Gepost op: 22 maart 2012, 00:28:40
Geweldig dat koppeltje van de KLPD, uitvalsbasis zit bij mij om de hoek maar heb ze helaas nog nooit gezien, of is dat juist goed?  ;D Morgen zeker kijken!

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #531 Gepost op: 22 maart 2012, 01:04:43
Geweldig dat koppeltje van de KLPD, uitvalsbasis zit bij mij om de hoek maar heb ze helaas nog nooit gezien, of is dat juist goed?  ;D Morgen zeker kijken!

Dat is zeker een leuk koppel van het KLPD en eigenlijk ook een favoriet koppel van me net als Don en Wesley uit Limburg - Zuid.

Ben heel benieuwd hoe het afloopt met die vrachtwagen maar ook wat er achter de emotie zit van de staande houding van het KLPD koppel. Begreep wel dat die man iets moet hebben meegemaakt of kort ervoor te horen heeft gekregen wat hem raakt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

C337

• Senior gebruiker
Reactie #532 Gepost op: 22 maart 2012, 17:51:15
Dat is zeker een leuk koppel van het KLPD en eigenlijk ook een favoriet koppel van me net als Don en Wesley uit Limburg - Zuid.

Ben heel benieuwd hoe het afloopt met die vrachtwagen maar ook wat er achter de emotie zit van de staande houding van het KLPD koppel. Begreep wel dat die man iets moet hebben meegemaakt of kort ervoor te horen heeft gekregen wat hem raakt.

Die mannen verdienen een eigen show zou je zeggen ! Zelfde karakter als mijn vader als ik er bij stil sta: Behulpzaam, erg vriendelijk en redelijk maar ga je ernstig de fout in... ^-^ we zullen zien vanavond

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #533 Gepost op: 22 maart 2012, 22:15:07
Die mannen verdienen een eigen show zou je zeggen ! Zelfde karakter als mijn vader als ik er bij stil sta: Behulpzaam, erg vriendelijk en redelijk maar ga je ernstig de fout in... ^-^ we zullen zien vanavond
We gaan het beleven over 5 minuten op NED1  O0

Sasla

• Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
Reactie #534 Gepost op: 22 maart 2012, 22:16:03
We gaan het beleven over 5 minuten op NED1  O0

*Biertje opentrekt en zakje nootjes pakt.*

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #535 Gepost op: 22 maart 2012, 22:32:49
Dat met die Trekker + Oplegger was al op de plek die ik verwacht had A4 splitsing A44.
Wat een asociaal veel hersenloze automobilisten die alle rode kruizen negeren. Ik kan er met me volle verstand niet bij.
Die moet je gewoon het rijbewijs wat nog altijd een vergunning is om te rijden moeten intrekken voor 6 maanden.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Iv0

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • Monsieur Cannibale
Reactie #536 Gepost op: 22 maart 2012, 22:35:02
haha, die Golf die op de van Baerlestraat de trambaan opdook is de burgerauto van bureau Koninginnneweg 998765
et Voila

C337

• Senior gebruiker
Reactie #537 Gepost op: 22 maart 2012, 22:54:01
haha, die Golf die op de van Baerlestraat de trambaan opdook is de burgerauto van bureau Koninginnneweg 998765

Dat vermoeden had ik, dat het politie was  ;D Er zijn weinig golfjes in amsterdam die qua velgen kaal zijn...
Aflevering was prachtig, zowel informatieve stukje over de trekker maar ook het "advies" van de oude garde (klpd koppel)  O0 O0

Boogje

• Forum gebruiker
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #538 Gepost op: 23 maart 2012, 01:07:56
Van mannen/vrouwen zoals het 'KLPD-Koppel' mogen er wat mij betreft 49.500 en meer zijn !!  O0 0098 098uo
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #539 Gepost op: 23 maart 2012, 08:33:23
Dat met die Trekker + Oplegger was al op de plek die ik verwacht had A4 splitsing A44.
Wat een asociaal veel hersenloze automobilisten die alle rode kruizen negeren. Ik kan er met me volle verstand niet bij.
Die moet je gewoon het rijbewijs wat nog altijd een vergunning is om te rijden moeten intrekken voor 6 maanden.

Snap je nu waarom ik de RWS en IM voertuigen graag zou willen uitvoeren met een Camera systeem? 0098 ::)
Moeten de bestuurders wel een BOA hebben natuurlijk anders krijg je dat gezeur weer.

BOT

Echt ik kan niet wennen aan dat ehm.... vermoeide babyfaceje die het presenteerd..... of nee dat de tekst op leest. Als ie misschien eigen tekst zou hebben zou het leuker zijn maar die autonogwattus...... nee. :(

Van mannen/vrouwen zoals het 'KLPD-Koppel' mogen er wat mij betreft 49.500 en meer zijn !!  O0 0098 098uo

Amen O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.