Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur

Auteur Topic: Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur  (gelezen 115223 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #620 Gepost op: 28 februari 2013, 23:01:09
Als dit al de special was dan was die voor BodW-standaard erg kort en summier. Had veel meer in kunnen zitten.
Inderdaad, was eigenlijk een item zoals de aanrijdingen op de A6 maar dan over 2 afleveringen verspreid.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Steven78

• Senior gebruiker
  • Terug in de medische research
Reactie #621 Gepost op: 2 maart 2013, 14:24:32
Dat ze bij die laatste bestuurder niet op grond van artikel 130 WVW het rijbewijs hebben ingevorderd verbaast mij nogal! Ook dat er überhaupt een 130-procedure wordt gestart wordt niet gezegd dus ben benieuwd of dat (is) gebeurd...

Hoewel het een zeer 'slechte' bestuurder is die helemaal fout zit, vind ik zijn reacties geniaal. Met dat heerlijke accent: "hij kan er toch omheen!". Waarheid als een koe. Hij kon er omheen.  098uo

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #622 Gepost op: 2 maart 2013, 14:38:10
Ik vond de special ook nogal tegenvallen moet ik bekennen...

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #623 Gepost op: 3 maart 2013, 19:44:47
Net pas tijd gehad maar de special viel inderdaad heel erg tegen.

Wat betreft het laatste geval van die opa die verschrikkelijk slecht invoegde en volgteken motorrijder negeerde en met max 30 km/u op een 80 km/u weg rijdt had ik doorgestapt naar Art 5 en aanmelding CBR.
Vindt dat hij er heel erg goed vanaf kwam met de prent die gegeven is.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #624 Gepost op: 8 maart 2013, 20:56:54
Ik vind Blik op de weg wat 'haastig' overkomen. Alsof er meer moet worden getoond in het half uur en dus de fragmenten korter zijn.

Stefan Verkerk

• Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #625 Gepost op: 8 maart 2013, 21:30:54
Dat gevoel heb ik ook. Er zit voor het gevoel minder diepgang in. Waar ik bij eerdere seizoenen het idee had dat er meer variatie in zat door juist minder kwantiteit, heb ik nu het idee dat men van dezelfde onderwerpen meerdere overtredingen uitgebreid in beeld brengen.

En dan Frits Sissing.. nou ja, laten we daar maar niet over beginnen verder.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #626 Gepost op: 10 maart 2013, 21:16:27
Moet zeggen dat ik mij eigenlijk niet echt stoor aan Frits. Zagen we voorheen bijv. de vaste inspecteur uit Haagladen met verkeerstoelichtingen of vele stukken van de 'oudere' KLPD-agenten, is het nu meer wegmisbruikersgehalte. Maar we houden moed...

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #627 Gepost op: 11 maart 2013, 07:42:28
Hou toch op over dit programma. Les een bij overbelading is wegen, nee wat doen ze een beetje gokken. En dan nog het verhaal met het kenteken.

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #628 Gepost op: 11 maart 2013, 20:15:07
Les een bij overbelading is wegen, nee wat doen ze een beetje gokken.
Ik had laatst een soortgelijke situatie op de weg. Ik had op dat moment niet de mogelijkheid om te meten, maar toen ik later in 'overzicht feiten' op intranet keek zag ik bij elke feitcode staan dat er een meting vereist was.

In dit geval betreft het drie gekentekende voertuigen met dus (ledig) gewichten vermeld in een kentekenbewijs. Ben benieuwd of de centrale verwerking cq. CVOM akkoord gaat daarmee. Denk dat er wel een makkelijk bezwaarschrift is te schrijven daarover.

En dan nog het verhaal met het kenteken.
Ja dat verbaasde mij ook. Bij de tweede casus (die feestaanhanger) klopte het nog omdat er wel een kenteken voor was afgegeven die niet gevoerd werd, maar bij het eerste geval was er nooit een kenteken voor de aanhangwagen afgegeven. Dat is geen ramp als, je dan maar een witte plaat voert, echter de Toegestane Maximum Massa (TMM) is dan 750kg.

busfoto.nl

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #629 Gepost op: 15 maart 2013, 01:15:55
Mooi dat ze op het eind van het programma die hufter toevallig op beeld hadden. Dat is zulk irritant volk.