Zoals mijn voorganger al zegt, ik laat niet weten hoe jij je werkt moet doen. Sterker nog, ik ben iemand die dat nooit zou doen. Ik ben een buitenstaander en daarom vind ik ook dat ik geen enkel recht van spreken zou hebben over het functioneren van jou binnen de Rotterdamse hulpverlening. Dat gebeurt mijn inziens ook niet in mijn opmerking. Het enige wat ik doe, is jou wijze op het feit (dat ik denk) dat jij het nieuwsbericht verkeerd opvat. Het is geen enkele aanval op jou persoonlijk.
Maar ik voel alweer dat we flink off-topic gaan. Voordat er een moderator de volgende wijze woorden spreekt, doe ik het maar:
On-topic
Okay dan,
Ik val je ook niet echt terug aan en heb jouw stukje nogmaals gelezen.
Ik kom tot de conclusie dat we allebei elkaars stukje verkeerd hebben gelezen.
die 6x pw was spreekwoordelijk en niet dat het dagelijks mis gaat.
Maar goed, verder no problemo
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,12041.0.html
Hier zit geen VOR code aan vast, maar dit zou toch een VOR 7 melding moeten zijn... gingen uit van een 4 motoris vliegtuig die gechrasht was...
Maken we hier een FOP 7 van ,....toch??
Zijn er wel eens VOR 7's geweest in nederland? In amsterdam met een cargovliegtuig weet ik alleen.
Hou morgen vanaf een uurtje of 10 de pagers, of div p2000 sites ( regio Rotterdam) maar in de gaten.
Dat wordt een VOR 4 en daarna een VOR 7
Okay deal het is een oefening gelukkig,maar het gaat nu even om het idee
Want ik denk niet dat we met z'n alle weer op een ongeval ala Bijlmer zitten te wachten toch?
En let even op het regeltje van vriend Chevy- Van (de R en de S)
al ben ik nu ineens nieuwschierig hoe ze het dan noemen op de overige luchthavens die we in Nederland hebben.
Trouwens @ Chevy-Van
De meneer die vorige week de buikschuiver over de landingbaan maakte,heeft een behoorlijk gepeperde rekening gepresenteerd gekregen.
Het kapotte landings gestel waardoor hij dus een noodlanding moest maken.
Had hij even daarvoor zelf veroorzaakt.
Hij dacht dat z'n landingsgestel niet uitklapte en deed na een madaycall op verzoek van de toren,een flyby over de baan.
Achteraf was er een lampje defect,en waren zijn wieltjes wel uit.
Hij vloog te laag aan ,waardoor zijn neuswiel dusdanig hard de baan raakte en nu dus wel afbrak.
Het gevolg hebben we allemaal kunnen zien in het filmpje.
Dus ja als je dan idd van geluk mag spreken heeft hij zeker een beschermengeltje gehad.
Het andere sportvliegtuigje van de week had echt pech.
Deze stond klaar voor take off, maar zat in de streaming van het even daarvoor gelande vliegtuig.
Waarop het vliegtuigje dus voorover klapte (zie
www.mediatv.nl voor de foto's).