0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Even een topic-kick;Hierbij een foto van Michel van Bergen (MVB hier op het forum)Bron: www.michelvanbergen.nl / www.hulpverleningsfotografie.nlDit is de indeling van de nieuwe noodhulpvoertuigen in de regio kennemerlandladeblok in links, op het ladenblok de turboflares, verbandtrommel, schroefbezem. Naast het ladenblok de kegels en de schroefschep voor de kegels de AED, onder het ladenblok de vesten en een brandblusser.
Hebben ze nog wel ruimte voor een "boem" of "ram" en de gele verkeersparka's?
De ''stadssleutel'' en de gele verkeersparka's behoren niet tot de standaarduitrusting De parka's worden alleen verstrekt aan de ''verkeers''eenheden als het VHT, VOA's en sommige overige collega's welke in aangewezen gebieden werken (ik begrijp dat dit bij jullie niet zo werkt?). De ''stadssleutel'' staat op het bureau of ligt in een dienstbus (en word indien nodig of met spoed vervoerd of er gaat een belletje richting de rode brigade).
M.b.t. de gele verkeersparka´s, volgens de dienst logistiek zijn de nieuwe jassen dermate waterdicht, dat ook de regenjassen niet meer los verkrijgbaar zijn Nou, mijn ervaringen zijn anders Je verhaal is duidelijk overigens
Haha, ook daar kan ik over mee praten....Na een uurtje in de regen staan, wil de jas toch best wat water doorlaten :S
Mijn jas lenen?
Dan zit ik weer helemaal onder het roet Valt mee hoor, kleding pas gewassen, maar dan blijf je tenminste wel droog