RouteMobiel:
- Na het bellen geen contact meer gehad met het callcenter tot de sleepwagen er was. Inderdaad puur afslepen naar de merkgarage die het dichtst bij het pechgeval is terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik het probleem al had gevonden maar niet kon verhelpen omdat ik geen gereedschap had. Daar werd even door de monteur zelf gekeken of hij het kon oplossen, maar het lukte hem niet. Ik mocht zijn gereedschap niet gebruiken om het probleem zelf op te lossen.
- In Duitsland met een kapotte motor uiteindelijk zelf maar een garage gezocht die mij wilde komen halen en daarna thuis RouteMobiel afgezegd en weer snel terug naar de Wegenwacht. Die wilden wel hun best doen om mijn motor z.s.m. op te halen en naar huis te brengen. Ook als stond de motor al met pech voor mijn (nieuwe) lidmaatschap
ANWB Wegenwacht:
- Stond net over de Belgische grens op 10 km afstand van de Wegenwachtpost in Sint Joost. Wegenwacht kwam zelf, ondanks dat ze eigenlijk de Belgische Touring hadden moeten sturen. Ben vervolgens tot aan de garage in m'n dorp gesleept (ruim 100 km). Wegenwacht hield uit zichzelf contact met met mij over de verwachtte aankomsttijd en de dingen die ze aan het regelen waren.
- Stond met m'n motor met een kapotte koppelingskabel in Duitsland. Werd een ADAC-monteur geregeld met ervaring met motoren zodat ze zeker de juiste monteur hadden. Was wat langer wachten maar het probleem kon wel ter plaatse opgelost worden en ik kon door
Voor mij persoonlijk geen betere service dan van de Wegenwacht. Ik praat ook altijd over de Wegenwacht, omdat je helaas een ANWB lidmaatschap erbij moet nemen. Krijg je zo'n stom blaadje vol met trapliften en scootmobielen