En zo wordt er onder het mom van verontwaardiging vrolijk verder gestookt, nu weer door een nieuw lid KE3. Gaat goed daar. En KE3 als je echt geinformeerd hebt, dan
berust het niet op waarheid want dat weet je dan zeker. Ik denk echter dat je niet geinformeerd hebt, daarom schrijf je "
schijnt totaal niet op waarheid te berusten", forumleden nu verkeerd voorlicht met alle vervelende conseqwenties van dien.
Wees een vent (of een vrouw) en zeg wie je bent en wat je denkt ....
De bovenstaande bewering schijnt totaal niet op waarheid te berusten.
Ik moet de eerste agent nog tegenkomen die zegt dat er WEL een gedoogbeleid bestaat over dit onderwerp. En natuurlijk schrijf je anoniem zonder bron te vermelden, iets waar jezelf over loopt te blaten. Wie heb
JIJ dan gesproken bij de politie? En over anoniem pittige uitspraken doen: als zelfs moderators dat mogen doen wat verwacht je dan van gewone leden (zie Palmpie
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,4976.0.html). Verder ken ik Strandsherif niet maar het lijkt mij sterk dat de Politie NIET zou verbaliseren bij een voorval. Zelfs ZONDER rijden met OGS gebeurt dat namelijk en dan wordt het eventueel ilegaal rijden met OGS gewoon meegenomen...