Geen gedoogbeleid Politie OGS bij Reddingsbrigades

Auteur Topic: Geen gedoogbeleid Politie OGS bij Reddingsbrigades  (gelezen 10015 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Lars Carree

• Forum gebruiker
  • "Huil maar niet zuster, de broeder troost je wel"
Reactie #20 Gepost op: 10 april 2008, 21:13:49
Hou nou eens op met deze discussie!!!

En Strandsherif, doe niet zo achterbaks naar diegene die heel Zandvoort kent als "de strandsherif " En jah, die ken jij ook..
Voordat je gaat komen dat het een toevallig gekozen naam is..

Kap er nou  eens mee(dit geldt voor meerdere aliassen). Ook de twist om woorden, waar ik trouwens in het verleden ook vaak gebruik van maakte,
moet nou eens kappen om dit onderwerp. Ik weet dat jullie je woorden weloverwogen kiezen, maar strijd transparant of strijd niet (meer).

Kom eens met een nieuw onderwerp waar we weer lekker over kunnen discussieren en mensen wakker schudden...

Bel me maar als je het er over wilt hebben, en niet tijdens de koffie met diverse insinuaties..

Goed gesproken AntiHeld.....

Eerste LC, nu strandsheriff... Welke bijnamen/synoniemen van ZRB-leden gaan nog meer gebruikt worden?

AntiHeld

• Junior gebruiker
  • **
    • De enige echte Reddingsbrigade
Reactie #21 Gepost op: 11 april 2008, 16:48:22
Naar aanleiding van mijn vorige bericht wil ik toch nog het een en ander verduidelijken of uit de wereld helpen.

Ik ben niet geheel volledig geweest met het natrekken van mijn bronnen en hierdoor is er mogelijk enige discussie ontstaan.
Dit is, in ieder geval dit keer, niet mijn bedoeling geweest. Ik heb bij een aantal mensen nagevraagd of zij de naam Strandsherif anders dan op dit forum kennen, dit blijkt niet het geval te zijn. Het blijkt slechts een bijnaam te zijn die IK aan iemand geef en blijkbaar niet algemeen bekend is. Dus die koppeling tussen de persoon en de alias blijkt in dit geval absoluut niet ter sprake te zijn.

Ook heb ik in het verleden en dit keer gesproken over het posten onder aliassen. Ik heb toen zelfs een tijdje geleden mijn anonimiteit op dit forum opgegeven met zelfs mijn telefoonnummer erbij. Dit heb ik kunnen doen omdat ik slechts vanuit mijn belangen kan oordelen.

Ik heb blijkbaar in mijn vorige posting een aantal insinuaties gedaan waar ik juist anderen van beschuldigde. Dit is natuurlijk als "pot de ketel verwijten.."

Ik had ervoor kunnen kiezen om de gehele vorige posting te verwijderen, dit schept denk ik alleen maar meer discussie, dus hierbij mijn aangebrachte nuance!
Mochten mensen toch een bepaalde mening hebben gevormd door mijn eerdere posting vraag ik deze mensen om mijn eerdere posting als niet geplaatst te aanschouwen. Ik ben misschien iets te kort door de bocht geweest en heb zelf bepaalde interpretaties gedaan die niet blijken te kloppen.

Dit allemaal naar aanleiding van een paar verhelderende telefoontjes mijn kant op.

Natuurlijk blijf ik het niet netjes vinden om iemand zwart te maken door onder zijn alias te gaan posten. Echter kan diegene het dus niet altijd weten dat die alias bij andere mensen al bekend is.
Verzet houdt je scherp!

Cyrus

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 11 april 2008, 16:55:20
Antiheld is weer iedereen zijn held!  O0

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #23 Gepost op: 12 april 2008, 08:13:53
AntiHeld,

ik schiet helemaal vol. Emotioneel overmand. Sorry even een moment voor mezelf . . . . . . . .

Kan wel merken dat er een ledenvergadering aan zit te komen in het Zandvoortse en dat de messen geslepen zijn. Want het lijkt erop dat men elkaar met messen te lijf zal gaan. En met welk doel?

Zo ook dit topic. Zonde voor de forumgangers die hun tijd spanderen om de hulpverlening te verbeteren. Wat getraineerd wordt door figuren met een verziekende geest die de boel terroriseren met alliassen, die niet te achterhalen zijn, en uitlatingen die absoluut niet gestaaft kunnen worden.

RR (afwezig met kennisgeving)
Elke hulpverlening start met communicatie.

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 12 april 2008, 10:32:07
En wat ik nog het ergste vind...

Je Avatar is weg!

Henk

PS (minder belangrijk)
Waar ligt het nou aan dat een aantal leden een alias gebruikt om voor hun mening uit te kunnen komen? Is de kans dat ze afgebrand worden om dat ze iets vinden dan reëel binnen de ZRB?

Antiheld kan er zelf anders ook best wat van.

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #25 Gepost op: 12 april 2008, 11:08:42
En wat ik nog het ergste vind...

Je Avatar is weg!
Henk,

kijk een hele nieuwe avatar. En zo moet je dan een hele dag op het strand rondlopen. En jij dacht dus dat pek en veren erg was. Zo wordt je behandeld door je "vrienden" van de reddingsbrigade Zandvoort.

;D Hahaha  8)

Voor de duidelijkheid => Een week later ging ik trouwen.

Waar ligt het nou aan dat een aantal leden een alias gebruikt om voor hun mening uit te kunnen komen? Is de kans dat ze afgebrand worden om dat ze iets vinden dan reëel binnen de ZRB?
Henk,

zijn het wel allemaal leden van de ZRB? Of juist leden van aangrenzende reddingsbrigades of personen die beroepsmatig met de reddingsbrigade bezig moeten zijn, maar door een soort persoonlijke rancune via dit forum hun gal kunnen spuien. Bijvoorbeeld het misgunnen van twee volledig uitgeruste LandRover Discovery's die absoluut het neusje van de zalm zijn voor het uitvoeren van de reddingsbrigade taak.

Maar ondertussen gaan we weer off-topic en moet mijns inziens dit topic gewoon van de agenda, omdat er momenteel geen nieuwe feiten en/ of nieuwe reglementen zijn en er dus simpelweg een status quo nu heerst. We weten hoe de verstandhoudingen zijn en wie wat vindt.

RR (dan geen RB, maar BRW ter plaatse)
Elke hulpverlening start met communicatie.

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #26 Gepost op: 12 april 2008, 11:49:27
Dat is nu de spagaat. Het zou niet uit mogen maken wie het doet en waar. Als het maar gedaan wordt.

Er komt echter altijd "maar" achteraan, wat er op neer komt dat je zelf graag wel als eerste (als enige?) en niet als laatste tp komt wat je probeert te realiseren met gebruik van alle middelen die je ten dienste staan.

Het zou niets moeten uitmaken als bv de brandweer eerder is dan jij, beter zelfs (je bent toch niet tegen de snelste hulpverlening?). Beste Rolf, waarom voelt dat dan niet zo...

Henk

KE3

• Gast
Reactie #27 Gepost op: 12 april 2008, 15:47:47
Wat een achterbaks gezeik zeg ... Iemand geeft zich uit als de StrandSheriff van Zandvoort .... Heel erg kinderachtig om net te doen alsof je iemand anders bent .....
Wees een vent (of een vrouw) en zeg wie je bent en wat je denkt ....

Ik heb even geïnformeerd bij de politie Kennemerland, maar de bovenstaande bewering schijnt totaal niet op waarheid te berusten en al helemaal niet bij ''DE'' strandsheriff vandaan te komen!

Cyrus

• Gast
Reactie #28 Gepost op: 12 april 2008, 15:59:48
En zo wordt er onder het mom van verontwaardiging vrolijk verder gestookt, nu weer door een nieuw lid KE3. Gaat goed daar. En KE3 als je echt geinformeerd hebt, dan berust het niet op waarheid want dat weet je dan zeker. Ik denk echter dat je niet geinformeerd hebt, daarom schrijf je "schijnt totaal niet op waarheid te berusten", forumleden nu verkeerd voorlicht met alle vervelende conseqwenties van dien.

Wees een vent (of een vrouw) en zeg wie je bent en wat je denkt ....
De bovenstaande bewering schijnt totaal niet op waarheid te berusten.

Ik moet de eerste agent nog tegenkomen die zegt dat er WEL een gedoogbeleid bestaat over dit onderwerp. En natuurlijk schrijf je anoniem zonder bron te vermelden, iets waar jezelf over loopt te blaten. Wie heb JIJ  dan gesproken bij de politie? En over anoniem pittige uitspraken doen: als zelfs moderators dat mogen doen wat verwacht je dan van gewone leden (zie Palmpie http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,4976.0.html). Verder ken ik Strandsherif niet maar het lijkt mij sterk dat de Politie NIET zou verbaliseren bij een voorval. Zelfs ZONDER rijden met OGS gebeurt dat namelijk en dan wordt het eventueel  ilegaal rijden met OGS gewoon meegenomen...

muistroom

• Senior gebruiker
Reactie #29 Gepost op: 12 april 2008, 16:34:59
En zo wordt er onder het mom van verontwaardiging vrolijk verder gestookt, nu weer door een nieuw lid KE3. Gaat goed daar. En KE3 als je echt geinformeerd hebt, dan berust het niet op waarheid want dat weet je dan zeker. Ik denk echter dat je niet geinformeerd hebt, daarom schrijf je "schijnt totaal niet op waarheid te berusten", forumleden nu verkeerd voorlicht met alle vervelende conseqwenties van dien.

Ik moet de eerste agent nog tegenkomen die zegt dat er WEL een gedoogbeleid bestaat over dit onderwerp. En natuurlijk schrijf je anoniem zonder bron te vermelden, iets waar jezelf over loopt te blaten. Wie heb JIJ  dan gesproken bij de politie? En over anoniem pittige uitspraken doen: als zelfs moderators dat mogen doen wat verwacht je dan van gewone leden (zie Palmpie http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,4976.0.html). Verder ken ik Strandsherif niet maar het lijkt mij sterk dat de Politie NIET zou verbaliseren bij een voorval. Zelfs ZONDER rijden met OGS gebeurt dat namelijk en dan wordt het eventueel  ilegaal rijden met OGS gewoon meegenomen...

Cyrus,
Wie de schoen past.......................................
Ik heb wel meegemaakt dat de politie in meerdere gevallen duidelijk heeft aangegeven zwaailamp en sirene te gebruiken ivm de veiligheid van fietsers/voetgangers in het duingebied.
Ik vind het sneu voor de mensen uit Zandvoort dat punt 1 iemand op de meldkamer aldaar duidelijk haantjes gedrag vertoont en zijn macht "misbruikt" Zonder te informeren bij andere regio`s hoe e.e.a. daar geregeld is.
Punt 2 daaruit voortvloeiend de onenigheid binnen een VRIJWILLIGE organisatie, waarin klaarblijkelijk mensen zitten die het leuk vinden e.e.a. zo op te naaien (anoniem) dat de sfeer binnen deze vereniging verziekt is. Ik hoop dan ook dat de problemen zich snel oplossen en dat ze tot de orde van de dag kunnen gaan.