Grote brand tribune FC Groningen (tijdens wedstrijd) - Groningen 13-04-2008

Auteur Topic: Grote brand tribune FC Groningen (tijdens wedstrijd) - Groningen 13-04-2008  (gelezen 42283 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.





AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
ze kunnen beter de ME vast mobiliseren...


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
ze kunnen beter de ME vast mobiliseren...

Je weet toch niet wat er al staat aan politie ed. ;)?


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
http://www.telesport.nl/voetbal/3780296/__Kleedkamers_blauw_van_de_rook___.html

zo 13 apr 2008, 15:34
'Kleedkamers blauw van de rook'

GRONINGEN -  De nieuwe directeur Henri van der Aat van Ajax noemde op tv bij Tele2 de gebeurtenissen „triest” voor het voetbal. „Dit is ook niet gezond voor de spelers, al die rook.”

De spelers bleven in afwachting van verdere gebeurtenissen op het veld of gingen in de catacomben staan. „In de kleedkamers kunnen ze niet zitten”, aldus Van der Aat. „De kleedkamers staan blauw van de rook.”


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
ik weet niet hoe groot het gemobiliseerde korps daar is, tegenover al die supporters die het vast niet leuk zullen vinden


jor

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 180
p2kflex
15:28:48 13-04-08-GROUP-Inzet SIGMA afgesloten. Geen inzet meer noodzakelijk. Bedankt.
0402110CPA Groningen (SIGMA)  
0402198CPA Groningen (Monitorcode)


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
ik weet niet hoe groot het gemobiliseerde korps daar is, tegenover al die supporters die het vast niet leuk zullen vinden
Het was al een risico wedstrijd dus ik neem aan dat men aardig wat ME op de been heeft. Ook is bij de politie de mogelijkheid om(soms via P2000) piket ME peletons op te roepen in dien dat noodzakelijk is.

mjvg
Mike




Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993