Ik zal de complimenten aan mijn dochter doorgeven
Je weet, alles wat origineel Amerikaans is moet zo uitgebreid mogelijk van alle opties voorzien, liever alle opties erop en een paar gebruiken dan te weinig opties en een gebruiker die gaat lopen miauwen.
Vergeet niet dat deze kastjes al in de jaren 80 in gebruik waren he!
Voor mij is het een waardevol collectie-item die ik juist om deze opties in de Caprice wilde hebben!
De DIM functie is met name 's avonds enorm handig, de volle bak oranje is overdag prima, 's avonds is de DIM-stand ruim voldoende. De FAST-optie trekt, althans dat vind ik, in het WARN-patroon net iets vlotter de aandacht dan als de WARN op normaal staat. Bij de pijlfuncties heeft de FAST voor mij visueel in ieder geval nauwelijks meerwaarde. Ja, óf je moet de DIM in combinatie met FAST weer duidelijk vinden bij een arrow links of rechts.......
Wat ik ooit eens heb vernomen van mijn buddy in Texas is dat 's nachts, bij traffic stops, de Traffic Advisor op DIM-stand wordt gezet om zo de ondersteunende units niet te verblinden zodra ze erachter parkeren. Het WARN-patroon is dan ook voornamelijk een visueel herkenningspunt voor de aanrijdende voertuigen. De afstanden en wegen in Texas (en de rest van de USA) moet je ook iets anders zien dan hier in NL wat dat betreft, daarop zal ook het gebruik en de opties van dit soort verlichting deels gebaseerd zijn