te veel dokteren aan de patient op een circuit is nooit handig...
Patient Stabiliseren door goede opgeleid team, goede ketenafspraken en snel naar het ziekenhuis..
ik bereid nu de medische zorg voor tijdens een grandprix in Heerde op 8 en 9 augustus. Je word gek van de onzinnige regels, de ene arts wil dit, de andere dat.. De vergunning verlener wil dit, en de FIM wil weer dat..
Hoop gepraat, hoop papier werk.. maar gelukkig niet ook nog eens een MMT die ook nog wat wil..
Moet je voorstellen, ik moet brieven sturen naar nederlandse ziekenhuizen of ze uberhaupt wel open zijn of die dagen. Ook zijn ze bang dat de ambulancediensten weekend vieren, en die dagen niet rijden.. Of je dat wel even zwart op wit op papier kan krijgen..
,, Ik begrijp het wel.. maar het is zoveel onzinnig werk, en zoveel onzinnig geld verspillen..
Er moet wel een ambulance staan, echter die hoeft geen vervoersvergunning hebben.. terwijl de patienten gewoon uit het terrein worden gedragen.. terwijl de aanrijtijden van de reguliere ambulancediensten gemiddeld minder dan 7 minuten zijn bij een A1..
G