Wij hebben ehbo'ers, bhv'ers en een bedrijfsbrandweer. De brandweer oefent, de ehbo oefent (beide apart) en de bhv is totaal niet georganiseerd
. Nu ben ik sinds een maand ehbo'er en sinds 2 weken bhv'er en wil nu iig gaan proberen om de bhv ploeg te organiseren (iig te zorgen dat men weet wie er bhv'er is, dat weten er veel nu nog niet eens van elkaar (hangt wel op borden ivm noodplan, maar bijna niemand kijkt daarop), daarna dat de bhv met elkaar oefent, en uiteraard uiteindelijk dat de ehbo'ers, bhv'ers en brandweer zo nu en dan met zijn allen samen oefenen (ik wil proberen eens per half of kwart jaar) .
Nu nog toestemming krijgen van de directie aangezien ik maar gewoon iemand van de werkvloer ben
(en dan iig de opleiding hoofd-bhv wil volgen). Overigens wil ik zelf ook nog bij de bedrijfsbrandweer en dan ben ik dus alles
ehbo, bhv en brandweer
.
Overigens zou ik me daarna het liefste alleen maar bezighouden met deze dingen en dus fulltime veiligheidswacht oid doen, maar betwijfel of ze zo;n functie zullen creeren .