Ja, hele balk inderdaad
Sta je praten met de ANWB meneer, zie je opeens sterretjes omdat de balk aangaat en die freedom is best fel in het donker
T klopt wel: Op de oude lepelwagens , variantjes en T4 hebben wij nog de 'breedteverlichting' op de fly over/het dak zitten die gaan branden zodra: de meldkamer een spraakoproep plaatst, wanneer er data verkeer is naar je voertuig, en er een melding binnenkomt(werk aan de winkel), tegelijk met een akoestisch signaaltje. Op de T5's, touran's, caddy's en T5,5(ge-face-lifte- T5) gaan de zwaailmpen niet aan, maar de zwaaibalk knkippert met de ingebouwde knipperlichten in een patroon. Op de nieuwe caddy en lepel(freedom balk) gaan inderdaad de buitenste lampen flikkeren, echter niet zo snel als wanneer het'zwaailicht'aan staat.
De dames en heren van de accuservice hebben dit niet, die werken met een compleet ander systeem, een soort PDA.
Bij alle voertuigen behalve de accuboys kun je de akoestische signalering (piepje) omschakelen naar een 2e claxon, makkelijk tijdens koffiedrinken, en je krigt werk dan gaat de auto toeteren.