ANWB Wegenwacht

Auteur Topic: ANWB Wegenwacht  (gelezen 146259 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #150 Gepost op: 16 augustus 2011, 00:42:54


sylvester1986

  • Gast
Reactie #151 Gepost op: 16 augustus 2011, 00:49:18


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #152 Gepost op: 16 augustus 2011, 00:55:07
Anwb wegenwacht nieuwe caddy
User: lepelaar2011

Vindt de dashboardflitser iets wat tegenvallen. Kan ook door het daglicht komen.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #153 Gepost op: 16 augustus 2011, 10:05:17
Vindt de dashboardflitser iets wat tegenvallen. Kan ook door het daglicht komen.
en/of de hoek waarin het gefilmd is. Kan me voorstellen dat als je er voor rijdt, dat je precies in het (ver)licht(e)-veld komt.


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #154 Gepost op: 16 augustus 2011, 11:40:24
Bij de dashboardflitser is de monteur vergeten het grijze kabeltje van beide lampunits te verbinden.
Als de dashboardflitser op een vast patroon staat (geen split, of uit fase), komt er best een redelijk bak licht uit.

Ander vraagje, is er al iets bekend over die proef met die sleepdolly's en hoe ze bevallen op de T5's?
Ben namelijk wel benieuwd naar het resultaat. Lokaal bergingsbedrijf denk erover na om ze ook te gaan gebruiken voor parkeergarages etc.

Groeten, Ruud


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #155 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:16:34
filmpje is ook van mij, had nog niet begrepen hoe je dit moet plaatsen, maar is nu niet meer nodig 98uiye

Flitsers zijn bij deze caddy achter erin gezet, wordt bij de afdeling inbouw in Ypenburtg een draad klaargelegd, en de wegenwacht hoefde deze alleen maar aan te sluiten op de unit. Bediening via het centrale bedieningspaneel boven in het midden v/d auto.

Het is goed te zien bij het vluchtstrook rijden.

De dolly's: Ik zal het eens navragen! Zal best goed bevallen, maar jullie horen het zsm  O0
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #156 Gepost op: 16 augustus 2011, 20:00:35
Gaaf om te zien, zo fel is een Freedom dus met dubbele rij'tjes. Mooie wagen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


renaultmonteur

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #157 Gepost op: 25 september 2011, 19:18:52
is er al meer bekend over de dollys op de nieuwe transporters ?


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #158 Gepost op: 26 september 2011, 09:38:10
Ja! De proef schijnt vroergtijdig beeindigt te zijn, er waren meer dan voldoende testreslutaten. Houd denk ik in dat er, bij positieve resultaten uiteraard, waarschijnlijk gekozen gaat worden uit 1 v/d 2 testmodellen. (waren 2 soorten dolly's)

Verder ook nog een paar foto's:




DIt zijn 2 foto's van een partnerbedrijf, ik meen uit Hellvoetsluis of contreien  8)
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


renaultmonteur

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #159 Gepost op: 9 oktober 2011, 22:29:59
K-pri,


dank je voor het antwoord