Traumaheli inzet door motorongeval - Waalwijk 02-05-'08

Auteur Topic: Traumaheli inzet door motorongeval - Waalwijk 02-05-'08  (gelezen 2274 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

• Gast
Op vrijdag 2 mei 2008, rond de klok van 20:00 uur, kreeg de politie van Waalwijk en de ambulance van Waalwijk, een melding van een motorongeluk aan de A59 (Maasroute). De motorrijder was onderuit gegaan, omdat hij tegen een auto was gereden. Ook de traumahelicopter was ter plaatse gekomen om assistentie te verlenen. Het slachtoffer is met spoed overgebracht naar een ziekenhuis in Tilburg. Door het ongeval was de A59 (Maasroute) tijdelijk afgesloten.

Foto: Marvin Doreleijers http://www.brandweer112.nl voor meer foto's.

AMK

• Senior gebruiker
  • VPK io
Reactie #1 Gepost op: 2 mei 2008, 23:09:35
oeff, dat ziet er niet zo best uit. Motorrijden in Nederland wordt steeds gevaarlijker..

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 2 mei 2008, 23:33:54
oeff, dat ziet er niet zo best uit. Motorrijden in Nederland wordt steeds gevaarlijker..

Want?

AMK

• Senior gebruiker
  • VPK io
Reactie #3 Gepost op: 2 mei 2008, 23:38:49
dat je me dat nog moet vragen.. sorry, ik reageer dr nog wel een keer op, maar kan het ff niet opbrengen

weetje_hgl

• geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Reactie #4 Gepost op: 3 mei 2008, 12:22:43
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de drukte , het inschattingsvermogen van sommige bestuurders, (zowel motor als auto en andere verkeersdeelnemers), en soms met enig bravour rijden....
(zo ging er een paar weken terug hier voor de deur, ook een motorrijder "onderuit", toen hij een wheely wilde doen.... eigen schuld zeg ik dan...)
Maar goed. dat is een andere discussie...
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #5 Gepost op: 3 mei 2008, 15:16:07
mega off topic:

Wie heeft er niet de foto gezien van die motorrijder die dacht door even in de remmen te gaan de boete te ontwijken vlak voor het passeren van de flitspaal....? ::)

Die boete krijgt 'ie....

Kwam met 137 km voorbij....

Glijden.... >:D

Op verzoek even het bericht opgediept.

Motorrijder glijdt met 137 km/h langs flitspaal
Din 29-04-2008 - 19:49

Een vijftigjarige motorrijder zag afgelopen zondag op het laatste moment een flitspaal op de A28 bij Staphorst. Remmen! Hij deed dat met volle kracht met zijn voorrem om een bekeuring te voorkomen. En hoewel met die techniek niks mis is, moet je dat niet overdrijven.

De onfortuinelijke mocht zich onder andere met verwondingen aan arm en pols laten onderzoeken in het ziekenhuis.

bron: www.endandit.nl