HOi allemaal
jullie kunnen wel spreken over wildgroei en dat is ook zekeraan de orde het is ook geen discussie voor ons maar voor de ambulance personeel
wat die moet met deze mesens werken en opdrachten geven .
dat moet wel nabehoren gebeuren
dus ik vin dat je het SIT SITMA en andere wildgroei moet bannen
want hebben ze de zelfde opleiding gehad als het SIGMA?
als dat zo is dat is het gewoom een SIGMA-team
en geen sit of SITMA ect.
als ze niet de zelfde opleiding hebben gehad
dan kunnen ze ook niet samen werken.
en kwa de inzet van het SIGMA mag er een hele hoop veranderen maar dat komt door het overleg tussen BIZA
GHOR SMH ect.
zij moeten beter plan ontwikkelen voor de inzet.
en in feite is de GNK nog een jonge hulpverlenings afdeling. die nog veel moet leren.
en zal een SIT of SITMA sneller ter plaatse zijn dan het SIGMA TEAM en hebben ze de zelfde materaal bij hun
de praktijk zal het uitwijzen
Ik ben van mening dat wildgroei de kwaliteit van de hulpverlening drastich achter uit gaat
Tenzij ze de zelfde opleiding hebben gehad en dan ZIJN ze dus SIGMA en geen SIT of SITMA.
En het is ook bekend dat er tekort SIGMA leden zijn in de regios wij hebben er maar 16 dat is dus te kort
VOORBEELD de volendamse cafe brand het SIGMA team uit HOORN werd opgeroepen maar keer maar 6 mensen op de wagen en je hoopt op 8 maar toch werd er uitgerukt want zo blijkt maar weer da je afhankelijk ben van mensen. Dus als al die SIT en SITMA mensen nou gewoon bij het SIGMA gaan in hun regio dan zal in de uitruk veel sneller gaan dan nu en geen wildgroei
dus probleem opgelost Dus meer mensen bij het SIGMA
En niet zo dwars doen SIT en SITMA
Gewoon bij het SIGMA
en alles word beter
groetjes Arno
Fijne kerst allemaal p.s. ik hoop dat ik niemand op zijn heb getrapt