Hier dan een "aanvaller op HOGE"
Punt een alles wat gezegd wordt, wordt door de HOGE mensen direct gezien als een aanval en schiet men in de verdediging.
Punt twee is mijn mening dat professionaliteit samen gaat met kwaliteit. Wanneer vrijwilligers zich om wat voor reden zich niet kunnen of willen conformeren met de bestaande organisaties en zelf maar wat beginnen vindt ik dit niet professioneel en dat blijkt ook wel uit de diverse opmerkingen.
Niet alleen van HOGE, maar ook het verhaal van Ademap, dat hij met zijn boot uit gaat varen naar spoedklussen.
Kom dan niet met"je moet toch hulp bieden", nee je gaat doelbewust investeringen doen om dit te gaan doen.
Punt drie, men valt RedNed nogal bijzonder aan.
Dat zij dingen niet goed doen is duidelijk, echter ook zij hebben te maken met een log ambtenaren apparaat.
Jullie vallen wel over de autonomie van de reddingsbrigade`s maar kijk een op gemeentelijk nivo.
Die brigade valt onder OOV, die brigade valt onder Welzijn, die brigade valt onder standonwikkeling en beheer en ga zo maar door. Wil je iets bereiken moet er vanuit Den Haag gezegd worden, gemeentes die reddingsbrigades vallen onder OOV en dient aangemerkt te worden als officiele hulpverlener.
Of men moet zeggen, brigades gaan vallen onder de KNRM.
( ::)wel een lang verhaal geworden geloof ik
)