92 ste 4 daagse wandelmarsen en 38ste vierdaagsefeesten, ga jij erheen?

Auteur Topic: 92 ste 4 daagse wandelmarsen en 38ste vierdaagsefeesten, ga jij erheen?  (gelezen 28452 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
4 daagse feesten!!! What else? :-P Ik hoef niet de hele dag boven vieze zweetvoeten te hangen:-P vorig jaar wilde ik ook maar toen liet mijn rug het afweten. MAar nu kan en ga ik. Al moet ik met een wervelplank op mijn rug rondlopen!!! Ook ik ga intern!
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Matthieu

• Forum gebruiker
Gezellig Jos, weet je al waar je ingedeeld bent?
Ik weet dat ik dit jaar zowiezo niet bij DIAZ zit, dus het wordt weer de verbindingsdienst voor mij.
Matthieu Berrevoets Coördinator Verbindingen Rode Kruis Afd. Amstelveen 35-21 EHV-er Rode Kruis Afd. Amstelveen

GHD

• Forum gebruiker
ben dit jaar ook weer van de partij...als alles mee zit...
ik ga de binnenstad in...
hebben jullie al wat gehoord????

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
ja een mailtje dat je welkom bent
flappus  niet elke verandering is een verbetering

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
ik heb nog neits gehoort....
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Van de feesten is nog geen nieuws gekomen, maar ik heb gehoord dat dat wel snel gaat komen :)
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis

Matthieu

• Forum gebruiker
Ik heb gehoord dat er al een aantal van de Vierdaagsenmarsen een uitnodiging per mail hebben gehad, alleen ik heb hem nog (steeds) niet ontvangen.
Matthieu Berrevoets Coördinator Verbindingen Rode Kruis Afd. Amstelveen 35-21 EHV-er Rode Kruis Afd. Amstelveen

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
mischein heeft het te maken of je vorig jaar mee gedaan hebt?

en ik zit nog steeds niet bij het rk en ook ik mag mee ;D ;D ;D
flappus  niet elke verandering is een verbetering

cobra88

• Nieuwe gebruiker
  • *
Ik ga hem lopen, voor de derde (4e met het rampjaar 2006 meegeteld) keer. Heb er al weer ontzettend zin in, en hoop de meeste van jullie niet te hoeven zien(niets persoonlijks hoor ;)), en als het moet hooguit voor een blaartje dat ff doorgeprikt moet worden, al zal ik dat eerder op mijn slaapplaats even zelf doen, heb er een hekel aan mijn schoenen onnodig uit te doen.
Fotograaf

Matthieu

• Forum gebruiker
mischein heeft het te maken of je vorig jaar mee gedaan hebt?

en ik zit nog steeds niet bij het rk en ook ik mag mee ;D ;D ;D

Tebby, ik ben er de afgelopen 3 jaar ook bij geweest en elke keer zat ik bij de Verbindingsdienst; dus waarom zou ik er dit jaar niet bij zitten nu ze weer problemen hebben met de bezetting?