92 ste 4 daagse wandelmarsen en 38ste vierdaagsefeesten, ga jij erheen?

Auteur Topic: 92 ste 4 daagse wandelmarsen en 38ste vierdaagsefeesten, ga jij erheen?  (gelezen 28483 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Rood123

• Forum gebruiker
Mailtje ontvangen.

Ik heb nog 2 middagen een plekje de rest zit tot over de nok vol.
Kijk nog even of ik de collegas aan het strand kan helpen door wat mensen later te laten komen.
Hoe zitten jullie in het weekend?

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Ik kom ook weer dit jaar.  8)
En wel als chauffeur. Ik heb alleen een mailtjhe gehad dat ik welkom was, maar de bus van onze afdeling is ook weer ingehuurd en wordt met eigen chauffeur geleverd (ik dus). Vandaar dat ik al weet weer bij Vervoer te zittten.

Gaaf, lekker de Hulpverleners van post naar post crossen en allerhande ritten die voor je kiezen komen.
Ik heb er super veel zin in  O0 O0

(zeker na vorig jaar,waar ik vlak voor tijd moest afhaken i.v.m. spoedopname in het ziekenhuis)
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Mailtje ontvangen.

Ik heb nog 2 middagen een plekje de rest zit tot over de nok vol.
Kijk nog even of ik de collegas aan het strand kan helpen door wat mensen later te laten komen.
Hoe zitten jullie in het weekend?

Als het goed is dan heeft arend al via mail gereageerd over die middagen. Over weekend stond niks in je mailtje :o.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

jos1961

• Forum gebruiker
  • EHBO en EHV rode kruis sigma lid exbrw a,dam DAN o
Ik ben ingedeeld bij de diaz groep 19 en dan loop ik als ik niet voor de diaz nodig ben op een blarenpolie mee  ;D :o

Matthieu

• Forum gebruiker
Ik ben ingedeeld bij de diaz groep 19 en dan loop ik als ik niet voor de diaz nodig ben op een blarenpolie mee  ;D :o

Jos, even een correctie:
diaz heeft maar 3 groepen, je zit dus bij de hulpverleningsgroep 19, deze groep is zo'n beetje het manusje-van-alles, als je niet op de blarenpoli nodig bent, dan kan het zijn dat je bij diaz nodig bent, want daar hebben ze echt mensen nodig.
btw, ik zit (zoals gewoonlijk) weer bij de verbindingsdienst dit jaar.
Matthieu Berrevoets Coördinator Verbindingen Rode Kruis Afd. Amstelveen 35-21 EHV-er Rode Kruis Afd. Amstelveen

ABeens

• Senior gebruiker
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Wij komen 2 middagen de binnenstad onveilig maken :P

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Wij komen 2 middagen de binnenstad onveilig maken :P

ochheeremetiednogantoezeg.

vertel je wel even welke middagen..  :D
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
heeft een van jullie al meer gehoord over de feesten? Na het ontvangen van de menulijst helemaal niets meer
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
nope, rood zal t wel druk hebben met vanalles 8)
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis

Casbuur

• Forum gebruiker
Ik denk het ook. Maar het is denk ik definitief. Ik kan mijn rijbewijs pas eind juli halen. En dan begin Augustus een auto onder mijn kont. Ik kom denk ik niet. Maar ik kan altijd nog voor je neus staan.