92 ste 4 daagse wandelmarsen en 38ste vierdaagsefeesten, ga jij erheen?

Auteur Topic: 92 ste 4 daagse wandelmarsen en 38ste vierdaagsefeesten, ga jij erheen?  (gelezen 28485 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

peter_730

• Forum gebruiker
En als het dan nog niet kriebelt....... ik ben vandaag in de wandelhoofdstad van de wereld geweest en hier volgt een kort verslag

Het behandelcentrum staat er al en bij de schouwburg staan weer een handje vol rodekruis vrachtwagens voor de voordetachering.

de binnenstad wordt weer koortsachtig in orde gemaakt. de eerst eerstehulp containers staan al op hun plek en ook het reuzenrad wordt inmiddels opgebouwd.

over precies een week is Nijmegen weer klaar om zo'n 300 rode kruisers te ontvangen........en de wandelaars natuurlijk

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
en de wandelaars natuurlijk
Of om rood te quoten uit ene email die hij mij vorig jaar rond de vierdaagse stuurde: "Een stelletje idioten die 4 dagen lang rondjes gaan lopen, waarbij ook nog eens 350 gekken klaar staan om hun te helpen." Ik moest zo lachen toen ik dat las ;-)

Maar goed. Mensen, ik heb er zin in! nog 5 dagen. Maar dat zijn er 5 teveel!

groetjes,

bernhard
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
kan niet meer wachten :D :D :D :D :D :D

Nog 4 daagjes en dan mogen we beginnen!!!
Enne over dat gek zijn... Dat ben jij na 1 dag ook,
Het Rode kruis virus wordt dan aangevuld met het 4 daagse Virus ;D

Iedereen al druk met inpakken??????????
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
ben al zo goed als klaar met pakken ;)
flappus  niet elke verandering is een verbetering

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Inpakken......  ???

Nee joh, dan duurt het nog veel langer als je die ingepakte spullen ziet staan.
Ik ga zaterdag de PAM uit de stal halen en ff goed wassen en zuigen enz.
Zondag kijk ik wel eens naar wat er allemaal in de tas moet.
(uiteraard weet ik al wel wat ik meeneem en dat is dan gewassen en gestreken hóór)

Maarreuuh.... niemand die (al) iets weet van het maandagprogramma..?
Zeker nu de vlaggenparade al op zondag is.
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
Bernhard alias mrpddnos,

hoe ga jij heen maandag..?
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

mrpddnos

• Senior gebruiker
Bernhard alias mrpddnos,

hoe ga jij heen maandag..?
Ik moet er zaterdag al zijn. Ik loop in de binnenstad rond. Ik had er al over na gedacht om jou te vragen of ik mee reizen kon. Maar jij moet er pas maandag zijn. Dus dat gaat helaas niet lukken.
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
Ik moet er zaterdag al zijn. Ik loop in de binnenstad rond. Ik had er al over na gedacht om jou te vragen of ik mee reizen kon. Maar jij moet er pas maandag zijn. Dus dat gaat helaas niet lukken.

tisnietanders........  ;)

zie je daar dan wel, spreek me maar eens aan als je de PAM van Kampen ziet.

mrpddnos

• Senior gebruiker
tisnietanders........  ;)

zie je daar dan wel, spreek me maar eens aan als je de PAM van Kampen ziet.
zal ik zeker doen :-)

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
voor mij gaat nijmegen niet door
flappus  niet elke verandering is een verbetering