Nieuw speelgoed gekocht.
Voorheen had ik alles in een tupperware bak zitten waar ik met stukken karton compartimenten in had gemaakt. Ik heb echter de slechte eigenschap om als ik ergens EHBO spullen in de aanbieding (of in mijn ogen goedkoop) tegenkom om die dan te kopen. Langzaam maar zeker raakte die bak dus voller en voller. (het begon als uitgebreide B vulling) Laatste tijd kon hij niet meer dicht. (heb ik wel eens geprobeerd door er wat gewicht op te zetten, maar dat was voor de instant coldpacks wat te enthousiast....
Het was ook niet echt handig meer als ik iets nodig had. Ik was genoodzaakt steeds de hele bak maar gewoon even om te draaien omdat ik natuurlijk altijd iets moest hebben dat onderop lag als een huisgenoot weer eens iets had gedaan wat achteraf onhandig bleek te zijn.
Nu vond ik PAX tassen erg mooi, en ben een beetje gaan rondsnuffelen. Nu kunnen jullie wel raden wat er gaat komen.... Ik kwam een aanbieding tegen...
Sinds vandaag dus eigenaar van een PAX tas
aangevuld tot een A vulling, daarnaast wat instant coldpacks en een pocketmask.
Binnenkort eens kijken of ik een pak nonsterile gaasjes, blarenprikkers en een naaldencontainertje (voor de gebruikte blarenprikkers) op de kop kan tikken (ergens uit een koopjes kelder natuurlijk... het blijft een hobby....)
Tas blijft gewoon thuis staan en neem hem mee als ik op motorweekend ga met de motorclub. Tenminste, dan gaat hij in de volgauto mee, op de motor draag ik geen rugzakken aangezien die de werking van je backprotector op de motor volledig teniet doen en schijnbaar zelfs meer letsel kunnen veroorzaken in het geval van een ongeluk.