Moet er overigens niet aan denken dat naast deze brand, de wind nog verder gaat draaien en de A13 afgezet zal worden. Dan heb je naast een groter effect gebied (eerst asbest, toen geen asbest, nu niet noemenswaardige asbest), maar ook nog een keer een gigantisch verkeersinfarct aangezien dit de enige directe verbinding naar Rotterdam vanuit Den Haag (v.v.) is. Tevens is dit de belangrijkste route tussen Rotterdam en Amsterdam.... Ben benieuwd wat het gaat worden.....Het gaat zeker als een van de grotere branden van de afgelopen tijd gelden.
Wat ik me echter afvraag, De brand is mede door de hoogte slecht te controleren. Ik zou me nu niet echt prettig voelen als ik de verhalen hoor en bijv. in Monte Video woon in Rotterdam.
Vraag van mijn kant (Vooruitlopend op een heleboel onderzoek etc. ) Is dit gewoon pech of zijn we als brandweer niet in staat om dit soort uitbreidingen in oudere panden te voorkomen op deze hoogte.
Wat ik nu gelezen heb is de brw uitgerukt voor een wateroverlast en stonden ze eenmaal boven voor een heel ander incident waar ze geen spullen voor bijzich hadden. (Redelijk essentiele spullen als ademlucht en aanvalskrat gok ik zo. Een brandbestrijden met een waterzuiger is niet echt makkelijk)