Palmpje, Heeft u de indruk dat ik niet kan lezen en of de inhoud niet begrijp en dat u daarvoor met de markerpen aan de slag bent gegaan, u geeft daarmee volstrekt geen antwoord op mijn vragen, U gaat mij toch niet wijsmaken dat uw bericht juist is en dat Jan Bron tegen over de journalist van de Telegraaf heeft gelogen, u gaat mij toch niet wijsmaken dat meester banketbakker, beter gezegd cake bakker, Ale het juist had, u slikt alles voor zoete koek lijkt het.
Het is overigens niet erg indien u het antwoord niet weet maar probeer niet iets wijs te maken, het is middels bij wet opgedragen taak aan de commandant uitvoering te geven, zou hij, nogmaals, nu jokken. Stroperigheid of niet er staat in de brandweerwet wat er staat en ook al staat er geen sanctieregel het is het college wat verantwoordelijk is en die hebben middelen voldoende om af te dwingen zeker daar waar het gaat om de veiligheid, nu af doen met geen gewonden, geen doden, iedereen veilig geëvacueerd is een aardig antwoord maar volstaat niet.
Met uw stift actie wekt u zeker, bij mij, de indruk dat er andere belangen spelen, waarheid is vaker pijnlijk gebleken zo weet Ale ook.