Zo gaat de nederlandse politie om met lastige jongeren

Auteur Topic: Zo gaat de nederlandse politie om met lastige jongeren  (gelezen 9698 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Glenn2

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 21 mei 2008, 19:19:13
Beste Ron,

Vergeet je niet dat jij vroeger ook een puppy was die vaak dingen niet goed deed? Dat kreeg je wellicht niet altijd direct te horen van je begeleiders, maar die zullen ongetwijfeld ook wel eens gedacht hebben dat je je wat meer of minder mocht gaan inzetten.

Uit je posts blijkt veel ervaring en dat is een grote schat, alleen de manier waarop je het inzet maakt het of breekt het. Kan je van een puppy verwachten dat hij/zij de bluf heeft om met een grote muil de boel op afstand te krijgen? Ik denk het niet. Dat hebben jullie door ervaring geleerd en dat zullen die puppys ook moeten doen.

Dus, koppel de jonkies aan een ervaren begeleider. Laat die begeleider niet uit de hoogte praten, maar mét ze praten en ik ben er van overtuigd dat je hele goede dienders krijgt.

Succes!


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 21 mei 2008, 20:13:18
Vind de opmerkingen van mensen van buiten het vak leuk hoor, maar ik denk dat er collega's zijn die wel weten welke kant ik bedoel.
En wat een ander er van vind dat mag, maar ik doe er verder weinig mee, met alle respect.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 21 mei 2008, 20:18:05
Naar mijn idee trapt Ron-Almere tegen alles en iedereen aan die niet net zo perfect is als hij zelf. Beveiligers, agenten in opleiding, andere regio's, werkelijk niemand anders kan iets goed doen. Zodra de kritiek, terecht of onterecht, dat laat ik in het midden, te dicht bij komt ( is het echter gedaan met de reacties. Ga eens inhoudelijk reageren en hou eens op met het afkraken van anderen.

In een land als het onze is het een groot goed dat je je mening mag geven. Wel ik maak gebruik daarvan en misschien dat je het daar moeilijk mee hebt, maar tis niet anders. En niemand is perfect, ik niet en jij ook niet.

Ik zeg wat ik denk en ik ga niet zeggen wat andere graag willen horen. Zou ik het laatste wel doen dan neem ik zowel mezelf als een ander in de maling!