Brandweervakdagen 27-28-29 Mei 2008 Hardenberg (Ov)

Auteur Topic: Brandweervakdagen 27-28-29 Mei 2008 Hardenberg (Ov)  (gelezen 1948 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rikson

  • Gast
Gepost op: 18 mei 2008, 22:16:33
Op 27, 28 en 29 Mei staan de brandweervakdagen weer op de agenda, hieronder een stukje van de website van de evenementenhal.

Vakbeurs
De Brandweer Vakdagen Hardenberg zijn drie dagen lang hét trefpunt waar alle toeleveringsbedrijven aan de brandweer, o.a. op het gebied van preventie, communicatie, bestrijdingsmaterieel, brandweervoertuigen en aan de branche gerelateerde bedrijven, elkaar ontmoeten. U kunt informatie uitwisselen, contacten leggen, inspiratie opdoen in een sfeervolle ambiance.

Exposanten
Bent u toeleverancier aan de brandweer, dan is dit uw kans om uw gemotiveerde doelgroep te ontmoeten.

Bezoekers
De bezoekers van de Brandweer Vakdagen Hardenberg bestaan uit opdrachtgevers zoals diverse overheidsinstellingen, vele brandweerkorpsen, beroeps-, bedrijfs- en vrijwillige brandweer, zowel nationaal als grensoverschrijdend.

www.brandweervakdagen.nl




Susannah

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2008, 14:29:39
Ik ga vanavond heen, Ben erg benieuwd! :)


Johan Beck

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 348
    • Online P2000 meldingen volgen van de hulpdiensten
Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2008, 23:36:42
Na al eerdere geruchten gelezen te hebben dat er bijna geen nieuwe voertuigen zouden zijn heb ik maar eens een mailtje naar de organisatie gestuurd. Alleen Iveco en Scania zouden er met een aantal voertuigen staan werd mij verteld. Zojuist kreeg ik van een ander door dat dit inderdaad juist is. Geen DAF, Mercedes, MAN of wat dan ook. Er staan ook geen opbouwfabrikanten. Het viel dus allemaal vies tegen. Voor mij een reden om niet te gaan.


Rikson

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2008, 19:39:19
Ik ben gisteren geweest, uitgebreide fotoreportage op www.dutchpics.nl



Susannah

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2008, 07:16:11
Ik ben gisteren geweest, uitgebreide fotoreportage op www.dutchpics.nl



Liep je er samen met nog een jongen? Beiden een camera in de hand, 1tje met een grijze,andere een
wat uitgebreidere; zwart + pager op zak? ::)


Rikson

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 29 mei 2008, 22:22:56
Neej... was met mn vader, die had geen camera bij zich...