Zo gaat de nederlandse politie om met lastige jongeren

Auteur Topic: Zo gaat de nederlandse politie om met lastige jongeren  (gelezen 10060 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

amstaf3

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 19 mei 2008, 17:52:50

Ik kan zat casusen opnoemen waarbij men de plank volledig heeft misgeslagen.

Om maar iets te noemen: Treintje van het O.T. zit achter een subject aan op de A-6. Noodhulpauto zet een van de voertuigen langs de kant omdat het kenteken van het dienstvoertuig niet voorkomt in het RDW. Men wilde zover gaan om de collega's van het O.T. aan te houden en over te brengen naar het buro in Almere.

En dat werd heel zorgvuldig buiten de media gehouden door de woordvoerder van de politie Flevoland.

Ik zal wel een hoop comment krijgen nu, maar de andere kant van het verhaal mag ook wel eens gezegd worden. Want je hoeft het niet altijd eens te zijn .

ron we zijn het niet vaak eens maar nu wel
dat is inderdaad gebeurt en niet 1x hoor of alleen in almere

maar als je goed kijkt zie je dat brulboei overal op moet letten en de rest staat er maar bij op een gegeven moment loopt er 1 agent naar hem toe waardoor hij weer die plek ook in de gaten moet houden
dat het niet helemaal uit de hand is gelopen is meer geluk geloof ik
maar naar omstandigheden knap gedaan en veel geluk
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende

Ron-Almere

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 19 mei 2008, 18:50:41
Mike de mijne ook niet, alleen zijn dat de oud gediende en niet die puppy's die nu rondlopen in Almere.

amstaf3

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 19 mei 2008, 18:56:31
ik denk dat dat ook het grootste probleem is dat er teveel puppy's rondlopen overal
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #13 Gepost op: 19 mei 2008, 19:03:18
Tsja, ook de 'puppy's' zoals jullie dat zo eervol noemen zullen het moeten leren. Bijvoorbeeld van een ervaren brigadier van 40+

Dus who is to blame? De 'puppy's' op straat? Of misschien wel het management?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Ron-Almere

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 19 mei 2008, 19:19:25
Ik heb het afgelopen jaar diverse van die puppy's mee gehad en die heb ik diverse keren moeten afremmen in hun doen en laten. En dan had ik zo'n koppel maar twee dagen mee.
En dan zijn het vooral de heren die je moet afremmen, integenstelling tot de dames.

amstaf3

• Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 19 mei 2008, 19:26:04
maar nu lopen die puppy's alleen zonder ervaring erbij  :'(

maar het is inderdaad een mis management probleem
die functie kunnen we maar beter schrappen het leverd geen enkele goede bijdragen aan het werk
maar kost wel meer geld

Mind

• Forum gebruiker
  • Inline Explorer
Reactie #16 Gepost op: 19 mei 2008, 19:33:29
die ene agent die word getrapt moet nog 1 ding leren, terugmeppen!!! (en hard)

maar goed dat ik geen agent ben, ik was werkelijk door het lint gegaan!!
It's like the latest news, it's all wrong.  Pictures

amstaf3

• Senior gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 19 mei 2008, 19:42:28
die ene agent die word getrapt moet nog 1 ding leren, terugmeppen!!! (en hard)

maar goed dat ik geen agent ben, ik was werkelijk door het lint gegaan!!

hij had hem gewoon moeten aanhouden en handboeien afvoeren mits hij gezien heeft wie het was

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #18 Gepost op: 19 mei 2008, 20:19:20
Ik heb het afgelopen jaar diverse van die puppy's mee gehad en die heb ik diverse keren moeten afremmen in hun doen en laten. En dan had ik zo'n koppel maar twee dagen mee.

Dat benadrukt mijns inziens juist het belang van begeleiding door ervaren collega's.

maar het is inderdaad een mis management probleem
die functie kunnen we maar beter schrappen het leverd geen enkele goede bijdragen aan het werk
maar kost wel meer geld.

Een schip zonder kapitein gaat ook de juiste kant niet op ;)
Jammer dat je er zo over denk trouwens, kennelijk heb je zelf geen goede ervaringen met de managers waarmee je van doen hebt...
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

amstaf3

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 19 mei 2008, 20:25:00
Dat benadrukt mijns inziens juist het belang van begeleiding door ervaren collega's.

Een schip zonder kapitein gaat ook de juiste kant niet op ;)
Jammer dat je er zo over denk trouwens, kennelijk heb je zelf geen goede ervaringen met de managers waarmee je van doen hebt

1 kaptein op een schip is genoeg dat bedoel ik er mee