EHV Op De Fiets

Auteur Topic: EHV Op De Fiets  (gelezen 5207 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ehbo´er quinten

• Forum gebruiker
Gepost op: 22 mei 2008, 15:55:51
Hoi mede Hulpverleners,
Ik had deze vraag al is bij ons collega forum het EHBO-forum gesteld maar daar is er maar 1 reactie binnengekomen. Vandaar dat ik het hiervraag ;)
Wie heeft er EHV spullen op zijn fiets.
Ikzelf heb altijd een verbandtasje en een veiligheidsvest met opdruk EHBO bij me. Voor de rest is mijn fiest voorzien van RK stickers en er zitten er ook nog wat met opdruk EHBO op(reflecterend 8)).
Die stickers heb ik bij de brandweerwinkel vandaan(www.brandweerwinkel.nl) en dat vestje weet ik niet meer, dat tasje bij de HEMA  >:D. De RK stickers gewoon bij mijn leidinggevende gevraagd.
Hoe zit dat bij jullie?

Groeten Quinten

Copyright

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2008, 19:00:54
Heb niks op mijn fiets zitten, heb alles in mijn cameratas zitten die ik vrijwel altijd bij me heb...

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2008, 20:21:19
1 paar handschoenen in mn jas, da's meer dan genoeg ;D
Arts  www.alphalog.nl

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 22 mei 2008, 20:35:58
Op mijn fiets heb ik een complete EHBO-uitrusting bij me, incl paracetamol, tekentang, icepacks, poncho's, reddingsdekens en nog vééééél meer. Mijn fietsmaatje heeft doorgaans een AED in zijn tas... ;)

Maar jah, dat zijn onze 'dienstfietsen' hè  ;D

(http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,14605.0.html)

groetjes, Michel  ;)

AMK

• Senior gebruiker
  • VPK io
Reactie #4 Gepost op: 23 mei 2008, 18:50:29
Op m'n ATB heb ik in m'n zadeltasje 2 rolletjes verband, tape, jodium en pleisters zitten.

Bart S

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 23 mei 2008, 19:26:39
Ik heb een paar setjes handschoenen onder het zadel van m'n motorfiets. Maar dat heeft meer te maken met smeer wat overal zit enzo ;D

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #6 Gepost op: 2 juni 2008, 10:06:57
Ik heb altijd een paar handschoenen bij mij en een paar pleisters. Dat is meer dan genoeg! Meestal als iemand met de fiets valt zijn het schaafwonden. Mijn EHBO dan? "Ga maar even goed douchen thuis. Dat werkt net zo goed." Wat heb ik er aan om iedere keer een grote verbandtas bij mij te hebben als ik alleen maar pleisters plak? ;-) Wanneer het groter word heb ik tot nu toe altijd een ambu nodig gehad (cwk klachten bv).

groetjes
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie