Concert at Sea

Auteur Topic: Concert at Sea  (gelezen 3681 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Casbuur

• Forum gebruiker
Gepost op: 4 juni 2008, 13:25:50
Wie gaat er allemaal naar Concert at Sea als NRK hulpverlener? Inschrijven kan nog steeds volgens mij. Via het intranet rodekruis kan je de info vinden. Ik ga in ieder geval 2 dagen. Ik zie jullie daar wel.

hv-engeltje

• brandweervrouw, instructeur EHBO - brandweer en aanverwante zaken
  • Forum gebruiker
  • Instructeur: van alle markten thuis
Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2008, 10:24:16
Tot morgen dan en heeeeeel veeeeel plezier!
It's me!

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2008, 22:32:06
Tot morgen dan en heeeeeel veeeeel plezier!
precies; 7 uur de wekker, 8 uur in de auto, 9 uur ter plaatse, 10 uur check VC  O0

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 28 juni 2008, 08:28:33
Eerste avond Concert at Sea
Brouwersdam, 27-06-2008 • Vanavond is Concert at Sea deel drie van start gegaan.

Omleidingsroutes:
De politie heeft gemerkt, dat na de afsluiting van de N57, automobilisten niet de omleidingsroutes volgden, maar hun navigatiesystemen volgden. De politie adviseert om morgen het navigatiesysteem uit te zetten en de borden te volgen als men naar Zeeland komt.

Onderkoeling:
Verder is gebleken dat zo'n 20 medewerkers van de organisatie (busvervoer) onderkoeld raakten. De medewerkers zijn ter plaatse opgevangen en warm aangekleed. Dit laat nog maar eens zien dat de wind een enorme invloed heeft op de lichaamstemperatuur van mensen. De politie adviseert om vooral warme kleding en regenkleding me te nemen.

Levensreddende handelingen:
Vanmiddag vond een ernstig ongeval plaats op de N57 aan de Goereese kant.
Vier ambulanceverpleegkundigen die op het festivalterrein aanwezig waren, konden heel snel ter plaatse zijn en hebben daar levensreddende handelingen verricht.
Over de toedracht van het ongeval wordt verder bericht door de regiopolitie Zuid-Holland-Zuid.

Nieuwsbank

Rood123

• Forum gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 7 juli 2008, 11:07:55
Hoe was de inzet verder?
Beetje gezellig enzo?

Casbuur

• Forum gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 7 juli 2008, 12:47:33
Hoe was de inzet verder?
Beetje gezellig enzo?

Het was gezellig. Boel leuke dingen gedaan. Niet veel gebeurd. En verder was het gewoon genieten van live muziek.

gidje

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 7 juli 2008, 21:32:57
was heel gezellig
2 dagen bij de verbingsdienst gezeten

geert+

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #7 Gepost op: 8 juli 2008, 18:23:20
genoten tijdens deze 2 daagse dienst, rustig qua hulpverlening. volgend jaar weer O0
EHV-er +AED, O&V, verbindingen, basis marifonie, Coordinator logistiek NRK afd. Voorne putten & Rozenburg. Centralist op PAC.  kijk niet naar wat er n