Het Logo is al beschermd auteursrechtelijk (dacht ik) maar niet een verboden goed.... ook nergens voor nodig toch
Iedereen in dit land maar klagen over dat er zoveel regeltjes zijn en alles verboden wordt, wil je dan zelfs nog het dragen van T-shirts met een logootje gaan verbieden..... weljaaaaaaaaaaaaaaa....
Helemaal de andere kant op denken, wat dacht je er juist van om ietwat afwijkende T-shirts met logo en korpsnaam te gaan VERKOPEN tegen een leuk bedrag, wat door de verzamelaars/enthousiasten/supporters wordt gekocht en de korpspot (of koffiepot) dusdanig spekt dat aan beide kanten men dik tevreden is. Kijk maar naar de Luchtmacht en de squadrons, die doen goeie zaken op de Open Dagen met petjes, T-shirts, stickers, emblemen, reken maar dat die pot goed gevuld wordt door de enthousiastelingen.
Ik heb zelf diverse US Fire Dept T-shirts omdat ik die nou eenmaal mooier vind dan de NL brandweer shirts, maar als ik een NL brandweershirt-verzamelaar zou zijn zou ik me toch afvragen waar we in vredesnaam mee bezig zijn, we're talking about T-shirts man.....