Even een vraagje tussendoor: Vandaag zag ik een Opel Zafira rijden nieuw model, in Purmerend ik zat in de bus maar kon niet zien van welk korps die was. En gister, zag ik een RWD wagen met oranje zwaailichten op de busbaan rijden, en daarna gevolgd door een Jeep/Pickup? Kon niet zien welk merk etc ook niet welk korps, maar wel dat ie een witte pitbalk heeft. Hij zag er redelijk nieuw uit. Die wagen met die witte balk zag ik rijden op de Jaagweg bij ilpendam. Voorderest zag ik ook nog een Sprinter rijden nieuw model in Purmerend, Geen balk maar allemaal ledjes rondom. Hij reed richting de Politiepost naast het Waterlandziekenhuis. Dezelfde sprinter zag ik gister staan bij een grote Bouwmagazijn : Groenhart in Purmerend. Daarstonden ook vele nieuwe BMW Politimoters, dezelfde die Amsterdam ook die allernieuwste.
Nu is mijn vraag weet iemand misschien of Zaanstreek Waterland nieuwe Politievoertuigen heeft gekocht? Want de Zafira/Sprinter/BMW moters zag ik vandaag en gister allemaal voor het eerst.