Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1900818 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

s.ander

  • Gast
Reactie #130 Gepost op: 20 juni 2006, 21:29:16
Vanmiddag zag ik een (voor mij) raadselvoertuige rijden met blaaie verlichting.
Het ging om een mercedes bus, luxe uitvoering, grijs van kleur, waarschijnlijk een sprinter.
De bus had twee flitser in de gril en een opzet lampje op het dak.

Deze bus kwam ik tegen op de westerweg (N242) th. Heerhugowaard en rijd met met blauw blauw.

Weet iemand om wat voor voeruit dit gaat?

Sander


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #131 Gepost op: 20 juni 2006, 21:37:12
waarschijnlijk een voertuig van het AT, BBE of een andere onopvallende dienst.
Weet je zeker dat het geen VW LT was, die heb ik namelijk zien rijden laatst, met twee led ronden lampen op het dak.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


s.ander

  • Gast
Reactie #132 Gepost op: 20 juni 2006, 21:47:56
Weet bijna zeker dat het een mercedes was, deze had twee ingebouwde led flitser in de gril (schuin geplaatst) en een los opzet lampje op het dak.


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #133 Gepost op: 20 juni 2006, 21:58:34
was dat nie voor die crimineel die vandaag naar 1 of andere tribunaal is gebracht..


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #134 Gepost op: 21 juni 2006, 02:46:43
was dat nie voor die crimineel die vandaag naar 1 of andere tribunaal is gebracht..
Dat tribunaal is in Den Haag, vliegvelden in de buurt van den haag genoeg, dus ik denk niet dat ze in den helder geland zijn en daarna door heerhugowaard gereden zijn richting den haag ::)
Weet iemand om wat voor voeruit dit gaat?

Sander
ik kan best iets gokken, maar ik ben bang dat je er niet achter gaat komen ;) Het gaat om een afdeling stiekem.... dus die zullen echt niet hier vertellen waar ze geweest zijn ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #135 Gepost op: 21 juni 2006, 07:59:31
Vermoedelijk (mits het een oud model Mercedes V-klasse, soort Vito dus is geweest), is ie van de Dienst Vervoer en Ondersteuning van de Dienst Justitiële Inrichtingen van het Ministerie van Justitie. Wordt gebruikt voor het vervoer van vluchtgevaarlijke en bijzondere verdachten zeg maar. Die wagen heeft in elk geval een blauwe kleefpit en grillflitsers.
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #136 Gepost op: 21 juni 2006, 08:19:44
Ik zie dat de DVO van DJI inmiddels het wagenpark heeft gemoderniseerd. Tekst van district8.net; zie district8.net voor een foto.

De Liberiaanse ex-dictator Charles Taylor is dinsdag voor berechting naar Nederland overgevlogen. Hij wordt ondergebracht in de gevangenis van Scheveningen in een speciaal voor het Internationaal Strafhof gereserveerde afdeling. Taylor wordt in Den Haag berecht door het Speciale Hof voor Sierra Leone voor de misdaden die hij beging tijdens de burgeroorlog in het buurland van Liberia. Het hof, dat door de Verenigde Naties wordt ondersteund, week uit naar Nederland uit veiligheidsoverwegingen.

Taylor kwam vandaag aan op Rotterdam Airport. Hij werd meteen in een busje gezet dat koers naar de Scheveningse gevangenis zette.Over de verdere gang van zaken wordt overlegd, maakte het Internationaal Strafhof (ICC) bekend. Het ICC sloot een overeenkomst met het Speciale Hof voor Sierra Leone (SCSL) zodat het SCSL gebruik kan maken van de faciliteiten van het ICC in Den Haag. Taylor, die bendeleider was en zichzelf tot prediker uitriep, zou als president de praktijken van uitzonderlijk wrede bendes hebben gesteund. Hij kwam ten val zoals hij aan de macht was gekomen, door toedoen van bewapende rebellen die hem in de Liberiaanse hoofdstad Monrovia vrijwel omsingelden.Onder internationale druk week hij in 2003 uit naar Nigeria. Er was toen reeds een arrestatiebevel van het SCSL tegen Taylor. Hij werd uiteindelijk in maart aangehouden en naar de cellen van het SCSL in de Sierraleoonse hoofdstad Freetown overgebracht.
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #137 Gepost op: 21 juni 2006, 09:21:15
Dat klopt, ik was laatst bij de domeinen, toen stond er een VW Passat met allerei rare dingen achterin (rekken voor de ramen, 99% getint glas, allemaal krasse op het dak van een kleefpit) Bleek ook van hen te zijn geweest.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #138 Gepost op: 21 juni 2006, 09:35:30
Vanmiddag zag ik een (voor mij) raadselvoertuige rijden met blaaie verlichting.
Het ging om een mercedes bus, luxe uitvoering, grijs van kleur, waarschijnlijk een sprinter.
De bus had twee flitser in de gril en een opzet lampje op het dak.

Deze bus kwam ik tegen op de westerweg (N242) th. Heerhugowaard en rijd met met blauw blauw.

Weet iemand om wat voor voeruit dit gaat?

Sander
En rond 23:00 uur op de A-7 thv Purmerend ook een Zilvergrijs metallic VW Passat, met **-**-KP kenteken, voorbij zien gaan en hij reed behoorlijk had, ik zat al op de 140 en hij kwam me nog heel snel voorbij. Hij voerde alleen geen OGS.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #139 Gepost op: 27 juli 2006, 22:47:42
Nou was ik vandaag die kant van Zwolle op, kom ik een autotransporter tegen met erop een Opel (vectra) voor de helft nederlandse politie striping en de andere helft Duitse striping, weet iemand hier iets meer van? of eventueel een foto?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !