0 gebruikers (en 25 gasten bekijken dit topic.
Wie weet deze haakarmbak te staan, een VWH. regio Amsterdam Amstellandpier Afrika ??En dan de 13-9282 ook nog, de landelijke bevoorradingsunit van de regio Amsterdam kazernePier Afrika ? Bedankt
De VHW is volgens mij van Amstelveen, als ik de omgeving herken is de foto gemaakt in Uithoorn. Zowel Uithoorn als Aalsmeer maken gebruik van die container voor het afvoeren van oefenauto's.De verzoringsunit staat inderdaad op Pier Afrika
Volgende, Deze Sprinter is er in 2007 uit gegaan heeft toen ook bij de BCA autoveiling in Barneveld gestaan en is geveild, In Uithoorn kwam ik hem 2 weken terug weer tegen nu met nieuw roepnummer. Wie weet waar hij momenteel staat het is de ex 59587
Als ik me niet vergis is dit het oude piketmonteurs voertuig, deze heeft namelijk een dubbelcabine en de Ordonnance had/heeft dat niet.Zag vorige week een autotransporter van de veiling met op z'n rug een oude WO/A-wagen richting Barneveld gaan.
Zo te zien is dat de oude ''Ordonnance'' bus van kazerne Pieter. Ding rijd nog steeds rond echter staat er op Pieter nu twee nieuwe Opel Movano's.Ik weet niet beter of dit soort busjes werden gebruikt door Pier Afrika en werden gebruikt bij pechgevallen.Misschien dat het nu een gewone dienstbus is. Zal vanmiddag / morgen even op m'n lijstje kijken!