Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1903079 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1550 Gepost op: 24 november 2009, 14:14:05
Wie weet het kenteken van de oude 01-07 van Ambulance Oost (Twente)? Ik heb hem ooit met het kenteken 64-BX-PD op de ambulancepost in Almelo zien staan, maar dat is niet het orginele kenteken.

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1551 Gepost op: 30 november 2009, 16:46:06


Op zondag 22 november omstreeks 01.25 uur kwam er een melding binnen dat een auto over de kop zou zijn geslagen op de Auke Vleerstraat in Enschede, nabij de Strootsweg. Ter plaatse bleek dat er in de auto vier personen hadden gezeten. Zij hadden alle vier letsel opgelopen. Een persoon zat nog in de auto toen de hulpdiensten arriveerden.
De VOA (Verkeers Ongevallen Analyse) van de politie Twente heeft een onderzoek ingesteld naar de toedracht van dit ongeval. (2009055371)

(bron blikopnieuws.nl)

Iemand enig idee van welk korps bovenstaand voertuig is en evt. meer foto's? Ook staat er een extra tekst op het achterscherm
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1552 Gepost op: 30 november 2009, 16:56:36
Bijna 100% zeker een ex-KLPD-voertuig, gezien de achterstriping en het kenteken dat me best wel bekend voorkomt. In juni 2007 van kentekenhouder veranderd, dus zou best kunnen dat de regio die wagen heeft gekocht...
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1553 Gepost op: 30 november 2009, 17:15:49
Nou is het wat slecht te zien, maar volgens mij had het KLPD op alle S60'ers achterruitenwissers en zit dat op deze niet
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1554 Gepost op: 30 november 2009, 17:27:17
Hmmmm.... goed punt. Heb trouwens even mijn collectie bekeken ivm dat kenteken en ik was in de war met de 82-NX-NH, dat is een S60 van Blik op de Weg. Helaas... het mysterie blijft vooralsnog onopgelost.  ;D
greetz,  Enrique


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #1555 Gepost op: 30 november 2009, 17:32:49
Jerommeke is volgens mij op een dwaalspoor gebracht; onder de foto staat namelijk 'Foto: Achief - Miranda van der Sloot'. Kortom, die foto is dus niet gemaakt bij het ongeval zoals in het artikel beschreven. Ik acht de kans groot dat dit een foto uit de oude doos is die is gebruikt en dat het gewoon een KLPD-voertuig is in zijn oude dagen ;)

De enige manier om er achter de komen wat er op het voertuig staat, is de fotografe te benaderen voor het origineel (www.vdsmedia.nl)
 :)


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1556 Gepost op: 30 november 2009, 17:37:57
Tevens heeft brandweer Enschede tegenwoordig nieuwe pakken... ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1557 Gepost op: 30 november 2009, 18:32:11


deze TS was bij de grote brand in arnhem vannacht, echter hebben dacht ik alle voertuigen gewoon stripping boven de grill, welke niet?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1558 Gepost op: 30 november 2009, 18:42:28
Jerommeke is volgens mij op een dwaalspoor gebracht; onder de foto staat namelijk 'Foto: Achief - Miranda van der Sloot'. Kortom, die foto is dus niet gemaakt bij het ongeval zoals in het artikel beschreven. Ik acht de kans groot dat dit een foto uit de oude doos is die is gebruikt en dat het gewoon een KLPD-voertuig is in zijn oude dagen ;)


Miranda vd Sloot komt uit Amsterdam  ;) Grote kans dus dat het een oude foto is van een amsterdamse RSA auto ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #1559 Gepost op: 30 november 2009, 21:53:30


deze TS was bij de grote brand in arnhem vannacht, echter hebben dacht ik alle voertuigen gewoon stripping boven de grill, welke niet?

Ik heb het filmpje iets verder gekeken en vervolgens de gealarmeerde voertuigen op P2000 bekeken: volgens mij is het de 39741. Mogelijk heeft hij recent schade aan de voorkant gehad.
Geloof niet alles wat je denkt.