Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1916780 keer)

0 gebruikers (en 59 gasten bekijken dit topic.

NF

• Senior gebruiker
    • www.112ijmond.nl
Reactie #1570 Gepost op: 3 december 2009, 16:37:24
Vanochtend rond 09:15 zag ik op de weg bij Purmerend, langs de Arriva garage, een chrevrolet ex ambu rijden. Oranje signalering, en nog in het geel en op de voorkant stont Convoi execptionol ofzo. Ik weet ff niet hoe je zo'n dienst noemt. Maar heeft iemand info, en evt foto van deze ex Ambu?
Zoiets? http://www.transportbegeleider.com/begeleidingsvoertuig/begeleidingsvoertuig.htm

Ik zag laatst een soortgelijk voertuig, ik meen in dienst van IJmond Transport Begeleiding. Heb van dit specifieke voertuig echter niet zo 123 een foto kunnen vinden.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening

sylvester1986

• Gast
Reactie #1571 Gepost op: 3 december 2009, 16:56:01
Die ex ambu heb ik ook wel eens zien rijden op de N50 richting Kampen.

-Volvo-34-

• Senior gebruiker
Reactie #1572 Gepost op: 3 december 2009, 16:57:34
Zoiets? http://www.transportbegeleider.com/begeleidingsvoertuig/begeleidingsvoertuig.htm

Ik zag laatst een soortgelijk voertuig, ik meen in dienst van IJmond Transport Begeleiding. Heb van dit specifieke voertuig echter niet zo 123 een foto kunnen vinden.
Die was het ja, bedankt ;)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #1573 Gepost op: 4 december 2009, 14:32:40
Wie weet er meer over het politievoertuig dat hier op 2:30 langskomt? Om 4:31 komt er nog een foto langs. En wat voor (goedgevulde) balk zit er op?
PRIO 1 2x politie,3x A1 Ongeval Nieuwe sirene Pretorialaan Rt

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1574 Gepost op: 4 december 2009, 14:38:38
Benz is van de Verkeerspolitie Haaglanden.

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #1575 Gepost op: 4 december 2009, 20:08:57
Allememachies :o Ik heb ff bij het kentekenregister gekeken, het is een V6 3liter :) Leuk bakkie dus! Energieklasse F

mfrankena

• MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #1576 Gepost op: 5 december 2009, 20:50:50
VP en VOA Haaglanden in R'dam? ? ? ? niet een beetje vreemd?
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1577 Gepost op: 5 december 2009, 21:21:25
VP en VOA Haaglanden in R'dam? ? ? ? niet een beetje vreemd?

Bij een aanrijding met een dienstvoertuig is het gebruikelijk dat een andere regio deze aanrijding opneemt. In dit geval is een collega met een onopvallende dienstauto in aanrijding gekomen met (een) overstekend(e) kind(eren).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

DaMook

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Reactie #1578 Gepost op: 6 december 2009, 00:45:23
Bij een aanrijding met een dienstvoertuig is het gebruikelijk dat een andere regio deze aanrijding opneemt. In dit geval is een collega met een onopvallende dienstauto in aanrijding gekomen met (een) overstekend(e) kind(eren).
Hoop dat de kinderen er goed van af(zijn ge)komen, en sterkte aan de betrokken politieagenten.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #1579 Gepost op: 7 december 2009, 17:00:39
Een tipje van de sluier opligten. Op het moment dat er een aanrijding ontstaad waarbij een dienstvoertuig is betrokken en er zijn gewonden, schuld vraag doet op dat moment niet te zake. Wordt het onderzoek gedaan door een naast gelegen korps. Daarnaast wordt er overleg gepleegd met het bureau internezaken voor het vervolg van het onderzoek.

In het geval hier wordt het tacktisch  en het technisch onderzoek gedaan door VP/Voa Haaglanden en wordt naar het onderzoek de zaak overgedragen aan BIZ Rotterdam. Die overleggen weer met het parket en dan wordt de zaak wel of niet door gezet. Dit alles ivm de eerlijke behandeling van de zaak.

Vragen hoor het wel.