Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1866800 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #220 Gepost op: 7 oktober 2006, 19:03:15
Dat is een mogelijkheid Aalbert. Alleen geeft de RDW dan als eerste toelating in Nederland het jaartal van de inschrijving in dat jaar aan. En de gegevens van de RDW geven nu 1959 aan als jaar van inschrijving. Maar het kan ook nog een voormalige Jeep uit de krijgsmacht zijn. Deze vervingen in de periode 1956-1960 alle CJ3A modelen door de Nekaf-Willy's jeeps. Dat zo dus kunnen verklaren waarom hij pas in 1959 op kentekens is gezet. Blijft alleen nog een vraag openstaan. Het is een CJ2A en geen CJ3A, of het moet een exemplaar zijn die bij de Marine vandaan komt. Maar dat hij vermoedelijk bij een bedrijfsbrandweer heeft dienst gedaan. Is iets wat mijn zelf ook bijstaat. Kan mijn een foto voor de geest halen waarop een Jeep van dit type en met dat bordje boven de voorruit opstaat. Weet alleen niet meer welk korps of bedrijf. Weet zelfs niet meer waar dat fotootje is.

Ik hoor het Louis vorige week nog zeggen "zowel kennis heb ik niet hoor..."  ;)

Alvast bedankt voor de informatie zover (ook Feuerteufel uiteraard bedankt voor het meedenken), duidelijk is in ieder geval dat hij niet van Woudenberg is geweest. Zou helemaal top zijn als nog achterhaald wordt waar dan wel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #221 Gepost op: 8 oktober 2006, 16:04:09
Gisteren was ik richting Zeeland, terwijl wij ergens tussen Rotterdam en Gorichem inrijden worden wij ingehaald door een rare kleur blauwe Mercedes Sprinter (kort) twee toon voerende een een politiesticker op de zijkant. Ook stond er een klein blauw pitje op het dak, (hella rotaflex misschien  ???)

Weet iemand wat dit voor voertuig is?
Kenteken begon met een 23-VX-..
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #222 Gepost op: 8 oktober 2006, 16:21:53
Gisteren was ik richting Zeeland, terwijl wij ergens tussen Rotterdam en Gorichem inrijden worden wij ingehaald door een rare kleur blauwe Mercedes Sprinter (kort) twee toon voerende een een politiesticker op de zijkant. Ook stond er een klein blauw pitje op het dak, (hella rotaflex misschien  ???)

Weet iemand wat dit voor voertuig is?
Kenteken begon met een 23-VX-..
Die heb ik op de foto.  ;) Stond bij de politiedag in Oss. Terminste, zijn broetje. De 21-VX-DL. Hij stond in het rijtje van de mobiele eenheid.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #223 Gepost op: 8 oktober 2006, 17:22:11
Die heb ik op de foto.  ;) Stond bij de politiedag in Oss. Terminste, zijn broetje. De 21-VX-DL. Hij stond in het rijtje van de mobiele eenheid.

Foto inmiddels ontvangen, bedankt !
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #224 Gepost op: 8 oktober 2006, 18:01:13
Gezien op het mega politie spektakel is Oss, naast de vrachtwagen van de EOCKL (dan weet een aantal mensen dat ze er ook dicht bij waren :P). Met dank aan m'n maat, andes had ik ook niet gezien ;) Het was is een zwarte Volvo V70, flitsers in de bumper, sirene achter de grill. Erg mooie uitvoering van de V70, met onder andere LCD schermen in de hoofdsteunen van de passagiers. Er was geen apparatuur te zien zoals een mobilofoon, zwaailichtbediening, kleefpitje, enz. Wil niet zeggen dat het er niet in zat natuurlijk ;) Weet iemand meer over de functie van dit voertuig? Ik dacht zelf aan iets van een procureur generaal of iets dergdelijks, aangezien die over het algemeen wel mooie sleeen hebben.

Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #225 Gepost op: 8 december 2006, 20:36:31


Foto www.nu.nl | Michael Bakker | Politie zoekt sporen na schietincident Geitenkamp, Arnhem


DanielB

  • Gast
Reactie #226 Gepost op: 8 december 2006, 20:39:34


Foto www.nu.nl | Michael Bakker | Politie zoekt sporen na schietincident Geitenkamp, Arnhem

Lijkt mijn Technische of Forenische Recherche...


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #227 Gepost op: 8 december 2006, 20:39:45
Wat, "wat voor voertuig"?  Wat is je vraag precies?  ;)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #228 Gepost op: 8 december 2006, 20:46:11
Wat, "wat voor voertuig"?  Wat is je vraag precies?  ;)

Haha ja stom  ::) :P

Vroeg me af van welke dienst dit voertuig is?....en hoe hij er in het licht uit ziet haha  :P en de functie lijkt mij iets met recherche o.i.d.  :)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #229 Gepost op: 8 december 2006, 21:27:10
Transportbegeleidingsvoertuig van Van Amerongen (bergingsbedrijf omgeving Arnhem) met een lichtaanhanger erachter. Van Amerongen rijdt al sinds jaar en dag met blauwe lampen op het dak omdat Van Amerongen vaak ook operationeel wordt ingezet door hulpdiensten (bv auto te water, verlichting bij sporenonderzoek etc.).
greetz,  Enrique