Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1915598 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

Vroemvroem

• Senior gebruiker
Reactie #2530 Gepost op: 16 februari 2011, 20:57:45
Kwam vandaag een donkerblauwe VW T5/Multivan tegen in Amsterdam. Met sirenespeakers in de grill, en flitsers. Nog nooit eerder gezien, weet iemand waarvan dit  voertuig is? Kon helaas geen foto maken omdat ik de bus moest halen.  :P

Is het een verhoogd model. In dat geval zal het zo'n voertuig zijn wat altijd langs de snelweg staat foto'tjes te maken...

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #2531 Gepost op: 16 februari 2011, 20:58:31
Kwam vandaag een donkerblauwe VW T5/Multivan tegen in Amsterdam. Met sirenespeakers in de grill, en flitsers. Nog nooit eerder gezien, weet iemand waarvan dit  voertuig is? Kon helaas geen foto maken omdat ik de bus moest halen.  :P
Had ie toevallig ook een zwarte schijnwerper op het dak en zwaailampvoetjes rechtsvoor en linksachter? Zo ja, dan zou het de wagen kunnen zijn die al eerder in dit topic is genoemd. Iets met Dutch Airborne Search and Rescue ofzo. Die wagen is ontstickerd zag ik afgelopen week.
greetz,  Enrique

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2532 Gepost op: 16 februari 2011, 22:09:40
Zie dit topic voor de betreffende bus: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=24726.0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2533 Gepost op: 17 februari 2011, 00:26:30

Heel toevallig heb ik hem ook zien rijden op de Wibautstraat ...
De zwaailamp-pootjes en de zoeklamp (evenals het kenteken) kloppen inderdaad  :)
Helaas (nog) geen foto
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

spoorfan

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #2534 Gepost op: 17 februari 2011, 08:55:57
Ik heb ooit ergens gelezen vanwege het achteruit rijden op de snelweg bij slecht weer.
Ze zaten al op de Mercedes 190 en Porsches.

Dit is het juiste antwoord, gecombineerd met het uitzicht op het achteropkomende verkeer wanneer de auto stil staat op de vluchtstrook of op een andere plek bij een actie e.d.

Spoorfan

-Volvo-34-

• Senior gebruiker
Reactie #2535 Gepost op: 18 februari 2011, 14:22:25
Ik zag vandaag tussen half 1/1 uur een donkerblauwe Opel Astra-station rijden, met de kenteken combinatie CD-56-**
Volgens mij geen gebruikelijke, combinatie weet iemand welke dienst deze combinatie gebruikt?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2536 Gepost op: 18 februari 2011, 14:22:53
Dat is een diplomaat.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

sylvester1986

• Gast
Reactie #2537 Gepost op: 18 februari 2011, 14:44:35
Klopt wat Luke zegt, CD staat namelijk voor Corps Diplomatique.

Meer informatie over Nederlandse kentekens is hier vinden.

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #2538 Gepost op: 19 februari 2011, 15:27:08
Deze oude HA uit Gelderland-Midden staat op het Kleinpolderplein in Rotterdam. Iemand enig idee wat de bestemming van dit voertuig wordt? Hij is in elk geval niet voor de GHOR Rotterdam-Rijnmond, want die hebben er een uit Zuid-Holland-Zuid.

greetz,  Enrique

Blauwie

• ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2539 Gepost op: 19 februari 2011, 17:08:15
Deze oude HA uit Gelderland-Midden staat op het Kleinpolderplein in Rotterdam. Iemand enig idee wat de bestemming van dit voertuig wordt? Hij is in elk geval niet voor de GHOR Rotterdam-Rijnmond, want die hebben er een uit Zuid-Holland-Zuid.

Heeft de GHOR van Rotterdam-Rijnmond de oude 18-080? Heb je er al foto's van?
Brandweer Papendrecht