Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1898937 keer)

0 gebruikers (en 30 gasten bekijken dit topic.

tazbrw

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 392
Reactie #2580 Gepost op: 2 maart 2011, 18:51:09
Dankje!
Groeten,  Tazbrw


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2581 Gepost op: 2 maart 2011, 23:36:15
Wanneer is deze video gemaakt?
Er waren namelijk ook begidsingsoefeningen vandaag in de regio...

Wat ik mij kan bedenken is dat men tijdens de begeleidingsoefeningen aanvraag kreeg om een echte begeleiding te doen en dat de oefenvoertuigen daarbij zijn aangesloten ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #2582 Gepost op: 3 maart 2011, 00:11:36
Heb het even nagevraagd: betreffende treintje is inderdaad de begidsingsoefening, bestaande uit een Chevy van de GGD Kennemerland en een (oud) GNK-C Ambuteam voertuig van BZK...vergezeld van wat blauwe collegae dus.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2583 Gepost op: 3 maart 2011, 00:19:59
Wat ik mij kan bedenken is dat men tijdens de begeleidingsoefeningen aanvraag kreeg om een echte begeleiding te doen en dat de oefenvoertuigen daarbij zijn aangesloten ...

Daar hebben ze vaker last van bij jullie. Kan me nog een VTB opl herrinneren bij jullie. Het enige wat we zowat hebben gedaan was echte begeleidingen. Dus dat was letterlijk de theorie omzetten in de praktijk.


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #2584 Gepost op: 3 maart 2011, 13:53:48
Het SCHIJNT dat dit voertuig is omgebouwd met een hv achter opbouw voor het korps druten

[http://www.youtube.com/watch?v=Nmsw3tyUSiU#]brandweer druten voertuigen]

Dat is hem zeer zeker niet. Als ik die twee vergelijk is het chassis van de TS langer dan dat van de HV.


tazbrw

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 392
Reactie #2585 Gepost op: 3 maart 2011, 18:43:21
Dat is hem zeer zeker niet. Als ik die twee vergelijk is het chassis van de TS langer dan dat van de HV.

Daar om zegt hij ook dat het Schijnt dat ie is omgebouwd. ;)
Groeten,  Tazbrw


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2586 Gepost op: 3 maart 2011, 20:15:05
Kan me nog een VTB opl herrinneren bij jullie. Het enige wat we zowat hebben gedaan was echte begeleidingen. Dus dat was letterlijk de theorie omzetten in de praktijk.

In zoverre dat de VTB cursus sinds kort voor iedere ''A'' motorrijder verplicht is, dit naar aanleiding van (onder andere) de vliegtuigcrash ....
Wat niet vergeten mag/moet worden is dat er heel veel geregeld is om het een legale status te geven (oefenen met OGS).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #2587 Gepost op: 4 maart 2011, 20:10:13
Gelukkig we oefeningen onder ogs steeds vaker plaats vinden. Ik ben zeker een voorstander.
ACH & HBT


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #2588 Gepost op: 4 maart 2011, 20:29:31
Het VERKEERS TECHNISCH BEGELEIDEN  dat leer je niet zomaar in een paar dagen. Daar heb je wel een paar weken voor nodig en dan moet je het daarna ook regelmatig doen, anders gaat alles verloren.

Ja bij ons wordt het gewoon geoefend in de eigen rijopleiding met alles er op en aan.


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #2589 Gepost op: 4 maart 2011, 20:50:43
Gelukkig we oefeningen onder ogs steeds vaker plaats vinden. Ik ben zeker een voorstander.


Ik ben het hier zeker mee eens. Het mes snijdt hierbij aan 2 kanten, want niet alleen het hv-personeel maar ook de burger wordt zo geconfronteerd met een hv-voertuig met blauw-blauw en sirene.

Oefening baart kunst. ;)
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV