0 gebruikers (en 39 gasten bekijken dit topic.
Ik zag net de 10-431 voorbij rijden.. Volgens P2000 is dat de 10-185, het was inderdaad ook de 10-185, maar met nieuw roepnummer.Nu weet ik dat 43x voor een B-bak staat, maar wie weet of de 10-186, 10-188, 10-190 en 10-191 (de oudste bakken) dat ook hebben?Ik hoorde van iemand dat de 10-190 ook een 43x getal had, maar welke wist hij niet precies.Ik heb deze getallen nodig, dus als iemand het weet, heel graag!
Het gaat hier niet om een voertuig maar ik hoop toch dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Op de volgende website van de regio Haaglanden staat een filmpje waar rond de 01:00 minuut twee mannen aan komen lopen in oranje pakken met daarop BRANDWEER. Waarvoor en waarvan zijn deze pakken?http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/2-ongevallen/7142-meerdere-gewonden-na-auto-te-water
Deze auto stond bij de meldkamer aan de Hertog Aalbrechtweg in Alkmaar.Weet iemand wat voor soort voertuig dit is en wat ermee wordt gedaan want er stond geen wagenpark nummer op.
Eéntje inderdaad, die is van het studententeam in Heerhugowaard. Ook met een Vista op het dak en met strobes in de grill en het stopbord op de motorkap.