Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1915605 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Blauwe-motormuis

• Senior gebruiker
Reactie #2770 Gepost op: 21 mei 2011, 19:39:25
Hey MarcoV,

Het is het zomaar een wilde gok, maar de jeeps met paardentrailers van regiopolitie Groningen zijn volgens mij buiten dienst gesteld. Wat daarvoor in de plaats is gekomen is mij geheel onbekend. Maar bij de VOA Groningen, zitten op dezelfde locatie als de ruiters, staan ook de roepnummers schuin in de striping.

Mogelijk dat deze "nieuwe" voertuigen van Groningen zijn, al zijn ze dan natuurlijk wel ver uit de buurt....

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2771 Gepost op: 21 mei 2011, 19:57:28
Mogelijk dat deze "nieuwe" voertuigen van Groningen zijn, al zijn ze dan natuurlijk wel ver uit de buurt....

De Haagse Volvo (met de brede strepen) zou ook vervangen worden ...  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

MarcoV

• Senior gebruiker
Reactie #2772 Gepost op: 21 mei 2011, 19:59:36

Ik weet niet waar die opgebouwd kunnen worden, maar in Oud-Gastel zit Akkermans. Dus zou kunnen dat die hem aan het testen zijn.

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #2773 Gepost op: 21 mei 2011, 20:56:38
Dat is een van de twee nieuwe Sprinter paardenwagens van Haaglanden. Signalering bestaat uit linksvoor en rechtsachter (of rechtsvoor en linksachter) een pitje met blauw en transparant (amber) erin verwerkt.
greetz,  Enrique

MarcoV

• Senior gebruiker
Reactie #2774 Gepost op: 21 mei 2011, 20:58:05
Dat is een van de twee nieuwe Sprinter paardenwagens van Haaglanden. Signalering bestaat uit linksvoor en rechtsachter (of rechtsvoor en linksachter) een pitje met blauw en transparant (amber) erin verwerkt.

Heb ik niet naar gekeken, maar zou goed kunnen. Moet wel zeggen dat ze dan vrij hoog zijn.

kuipje

• Forum gebruiker
  • Aspirant Basispolitiezorg
Reactie #2775 Gepost op: 21 mei 2011, 21:49:01

MarcoV

• Senior gebruiker

MarcoV

• Senior gebruiker
Reactie #2777 Gepost op: 26 mei 2011, 20:56:07
Weet iemand toevallig of er een regio een nieuwe voa krijgt? Kwam vandaag een nieuwe voa tegen bij Akkermans.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2778 Gepost op: 27 mei 2011, 01:13:11
Weet iemand toevallig of er een regio een nieuwe voa krijgt? Kwam vandaag een nieuwe voa tegen bij Akkermans.

Wat voor opbouw? Er is nog steeds een gerucht gaande over een Mercedes Sprinter met containeropbouw voor Amsterdam-Amstelland ...
Alleen zij doen (voor zover ik weet) niets met Akkermans  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

MarcoV

• Senior gebruiker
Reactie #2779 Gepost op: 27 mei 2011, 10:21:01
Wat voor opbouw? Er is nog steeds een gerucht gaande over een Mercedes Sprinter met containeropbouw voor Amsterdam-Amstelland ...
Alleen zij doen (voor zover ik weet) niets met Akkermans  ::)

Was een Mercedes Sprinter. Had veel weg van de alcoholbussen. Groot VOA logo op de zijkant. Zal Vandaag nog wel ff die kant op rijden.