Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1899088 keer)

0 gebruikers (en 34 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2980 Gepost op: 19 augustus 2011, 20:32:18
die suzuki swift heeft maar kort als MMT02 gereden en is daarna omgeruild tegen een nissan x-trail ( zouden ze ruimte gebrek hebben gehad >:D)
En ook de 21-341 is op dit moment een Nissan x-trail
Zeker weten dat die X-Trail ook als MMT02 heeft gereden? Er heeft er in elk geval eentje als piketwagen voor de HS-GHOR Rijnmond gereden.
greetz,  Enrique


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #2981 Gepost op: 20 augustus 2011, 19:42:54
Misschien dat ik dit voertuig hier over het hoofd heb gezien, maar kan iemand mij vertellen welke bevoegdheid/vrijstellingen het voertuig links heeft?

http://www.nufoto.nl/fotos/229881/traumahelikopter-dubbel-opgeroepen-voor-wespensteek-in-vlaardingen-.html

Ook of het een transparant is en zo ja wat erin staat?
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2982 Gepost op: 20 augustus 2011, 19:48:41
er vanuit gaande dat je Rechts bedoeld, denk ik dat dit voertuig geen transparant heeft in het midden, Gezien het een huisartsen wagen is. Mocht deze er wel in zitten bevat deze de standaard tekst: HUISARTS.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #2983 Gepost op: 20 augustus 2011, 19:51:14
er vanuit gaande dat je Rechts bedoeld, denk ik dat dit voertuig geen transparant heeft in het midden, Gezien het een huisartsen wagen is. Mocht deze er wel in zitten bevat deze de standaard tekst: HUISARTS.

oeps ik haal rechts en links wel vaker doorelkaar maar idd die bedoelde ik:-)
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #2984 Gepost op: 21 augustus 2011, 01:28:24
Misschien dat ik dit voertuig hier over het hoofd heb gezien, maar kan iemand mij vertellen welke bevoegdheid/vrijstellingen het voertuig links heeft?

http://www.nufoto.nl/fotos/229881/traumahelikopter-dubbel-opgeroepen-voor-wespensteek-in-vlaardingen-.html

Ook of het een transparant is en zo ja wat erin staat?

wellicht ligt het aan de fotokwaliteit, maar het lijkt er op dat het HAP-voertuig een groene balk heeft. Klopt dat?
Paul


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #2985 Gepost op: 21 augustus 2011, 01:34:05
Was ook het eerste dat ik dacht toen ik de foto zag ... gezien de ambu er naast bijna de zelfde kleur kappen heeft zal het dus wel aan de foto liggen.
Kan me ook niet voorstellen dat zulke kappen groen zijn. Meestal zijn de groene kappen wat kleiner en weggewerkt in de bak.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2986 Gepost op: 21 augustus 2011, 01:40:20
De kappen zijn echt Groen  O0

De huisartsenpost wagen van Nieuw Waterweg-Noord.




sylvester1986

  • Gast
Reactie #2987 Gepost op: 21 augustus 2011, 01:52:48
Als je de introductiefilm bekijkt op http://www.huisartsenpost-nwn.nl/  dan zie je de wagen ook voorbij komen met lichtbalk aan en tekst in de lichtbalk.
Op de tekstmatrix staat: spoed/arts O0
De wagen is o.a. in het begin van het filmpje te zien.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2988 Gepost op: 21 augustus 2011, 10:32:05
Kappen zijn groen. De chp nieuwe waterweg noord reed met groene kappen toen blauw nog geen gemeengoed was. Inmiddels rijden de overige rijnmondse haps met blauw en de chp nwn nog met groen.
greetz,  Enrique


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2989 Gepost op: 21 augustus 2011, 13:16:26
Oftewel het is meer een leuke balk voor de verzamelaar i.p.v. een nuttige balk voor de HAP.