Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1898901 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

mcwoofer

  • ICT Projectmamanger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3591 Gepost op: 5 april 2012, 10:35:30
Verkopen/veilen ze die wagens met Blauwe lichtbalk er nog op?


bryanvisser

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #3592 Gepost op: 5 april 2012, 17:09:08
Niet wetend of deze vraag al eens eerder is gesteld plaats ik hem hier. Ambulancepost Groningen Noord (aan de Kastanjelaan) heeft op hun terrein altijd een wit voertuig staan, volgens mij gaat het hier om een Volvo. Dit voertuig is voorzien van blue/blue strobes in de grill en heeft li-achter op het dak ook een rotator beacon staan (blauw) met transparante kap. Heeft iemand enig idee waarvoor dit voertuig wordt ingezet?
Verpleegkundige Rode Kruis Medische Dienst


Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668
Reactie #3593 Gepost op: 5 april 2012, 21:44:42
Deze toevallig?

Stond op de parkeerplaats van de ambulance beurs, een mooie volvo xc70 cross country met flitsers in de grill, weet iemand van welke ambulancedienst deze is?






bryanvisser

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #3594 Gepost op: 5 april 2012, 22:07:40
Klopt! Deze rijd voor Ambulancezorg Groningen Noord momenteel. Maar in plaats van de kleine gele logo's op de achterramen zijn deze nu vervangen door een volledig raam bedekkend Ambulancezorg Groningen logo..
Verpleegkundige Rode Kruis Medische Dienst


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #3595 Gepost op: 5 april 2012, 22:13:26
Klopt! Deze rijd voor Ambulancezorg Groningen Noord momenteel. Maar in plaats van de kleine gele logo's op de achterramen zijn deze nu vervangen door een volledig raam bedekkend Ambulancezorg Groningen logo..

Deze volvo is van de MMA van RAV Groningen, welke tevens MMT arts is. De auto wordt soms gebruikt bij uitrukken waarbij de MMA als (extra?) MMT arts naar een incident wordt gevraagd.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


bryanvisser

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #3596 Gepost op: 5 april 2012, 22:17:28
Deze volvo is van de MMA van RAV Groningen, welke tevens MMT arts is. De auto wordt soms gebruikt bij uitrukken waarbij de MMA als (extra?) MMT arts naar een incident wordt gevraagd.

Oh, bedankt voor de informatie! Ik vroeg het me namelijk al af omdat deze auto bijna geen markings heeft maar wel blauw heeft. Hij reed toevallig vorige week met een A1 voorbij mijn school en ik had hem al eerder zien staan, maar m'n docent/klasgenoten vroegen zich af waarvoor deze auto nou diende, dus ik reageerde erop 'waarschijnlijk rijdt deze als rapid responder' maar blijkbaar is het de MMA. Bedankt! O0
Verpleegkundige Rode Kruis Medische Dienst


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3597 Gepost op: 5 april 2012, 22:21:01
Die auto is inderdaad van Groningen.
Deze was ook bij deze inzet.
Ongeval met Ambu 41 bij Wehe op N361
Link naar de topic --> klik en op 112groningen (foto 8 ).


bryanvisser

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #3598 Gepost op: 5 april 2012, 22:23:43
(Na aanleiding van de foto's op 112Groningen en de verklaring dat de MMA ook werkzaam is als MMT arts, draagt deze ook het MMT uniform tijdens het uitvoeren van zijn diensten of de RAV?)
Verpleegkundige Rode Kruis Medische Dienst


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3599 Gepost op: 5 april 2012, 22:27:41
Het lijkt er op dat deze het MMT uniform draagt. (foto 13)