0 gebruikers (en 41 gasten bekijken dit topic.
Heeft iemand meer info over de volgende ME Voertuigen welke in Veenendaal waren op Koninginnedag ?
Heeft iemand meer info over de volgende ME Voertuigen welke in Veenendaal waren op Koninginnedag ?54-RVV-4 ( Vermoed zelf Flevoland )VZ-BR-24 ( Regio )87-RXH-8 ( voorheen ander kenteken wie weet regio ? )53-RRN-2 ( Regio ?? )88-KTX-9 ( Vermoed Utrecht )79-KTZ-3 ( Vermoed ook Utrecht )
Wie weet meer over deze BMW 535i die nu bij BCA Veilingen staat? Lijkt wel een oud dienstvoertuig van een AT oid.Link
Voertuigen van verschillende leeftijden maar allemaal met de zelfde eigenschappen, een aangepaste huid...... Zijn ME voertuigen gepantserd of is de buitenkant van de bus alleen slagvast gemaakt? Kan iemand ook iets vertellen over de binnenkant?Worden deze busjes trouwens in Nederland voorzien van een (tweede?) huid of is dit iets af fabriek?Zijn het gewoon busjes met een stoelopstelling of zijn er ook busjes waar iets anders in zit verwerkt? Ik bedoel, bij het hekwerk op de voorruit kan ik me een voorstelling maken, maar de rest van de bus is zo onduidelijk.Als laatste vraag, ik zie Busjes met Kma er op maar ook gewoon bussen met Politie, zijn dit werkelijk 2 diensten?