Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1916825 keer)

0 gebruikers (en 36 gasten bekijken dit topic.

112Rene

• Forum gebruiker
Reactie #3780 Gepost op: 26 juni 2012, 01:52:26
Wie weet waar de VW T5 Ambulanzmobile/Visser Hornis Silverline met kenteken 80-TN-TP heeft gereden tussen 2006 en 2012 en waar hij (zij?) nu onderdak is?
Alvast dank,
groet,
Paulg
Die oud politievoertuigen kunnen de meeste mensen op wat kleine details na niet direct zien dat het een ex-hulpverleningsvoertuig was. Terwijl er bij bijv. Auto Bourguignon in Leeuwarden drie ambulance's te koop worden aangeboden die nog gewoon in het 'ambulance kostuum' zitten. Striping, opbouw, lichtbalken, sirenehoorn en knoppen om het allemaal te bedienen.

Er staan daar drie ambulance voertuigen, allemaal VW Transporters. De 80-TN-TP waar geen nummer meer op staat. Bij de 64-GZL-3 en de 68-HBV-8 staat zelfs gewoon de nummers er nog op. Dit waren de 19-101 en de 19-102.
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=36694.40

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #3781 Gepost op: 26 juni 2012, 07:49:57
Wat ik wel weet is dat ze samen de nieuwe rapids/ovd-g auto's hebben ingekocht, de mithubishi's

Klopt helemaal. De opvallende Mitsubishi Outlanders heb ik ook al diverse malen in Drenthe en Groningen gespot.

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #3782 Gepost op: 26 juni 2012, 09:07:28
Wie weet waar de VW T5 Ambulanzmobile/Visser Hornis Silverline met kenteken 80-TN-TP heeft gereden tussen 2006 en 2012 en waar hij (zij?) nu onderdak is?
Alvast dank,
groet,
Paulg
Utrecht, dit was de PICU met roepnummer 09310.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Nils

• Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
    • AmbuMedia
Reactie #3783 Gepost op: 26 juni 2012, 10:27:54
Nu klinkt het verhaal mij weer heel bekent in de oren. UMCG/Ambu Fryslân is partner van Axira, want het  Axira logo staat namelijk ook op de volgende pagina van UMCG ambu : http://www.umcgambulancezorg.nl/nl/site/ons-werk.
Volgende regio's zijn partner van Axira als ik verder doorlink via dat logo: Fryslân, UMCG, RAV IJsseland, Ambulance Oost en RAV Limburg noord.
Verklaart misschien ook de verschuiving van 2 van de 3 Ambulance+ MICU naar Limburg noord en IJsselland

Tijdens een mediabijeenkomst eerder dit jaar heeft de RAV Limburg-noord, thans Ambulancezorg Limburg-noord, aangegeven dat de RAV GGD Zuid-Limburg zich ook gaat aansluiten bij Axira.

paulg

• Senior gebruiker
Reactie #3784 Gepost op: 26 juni 2012, 10:57:36
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=36694.40
Dank je 112Rene, maar daar kwam ik niet verder mee. Overigens, toen ik in de zoekfunctie het kenteken ingaf kreeg ik te horen dat er geen resultaten waren gevonden en toch staat hij in een topic!
Robinh: dat helpt al een aardig eind, nu nog de huidige eigenaar, hij is nl. recent in Haarlem gespot, is kennelijk weer als ambu in gebruik, maar er stond geen nummer op of een naamsaanduiding. Wie helpt mij verder?
Groet
Paulg

M@rcel

• Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #3785 Gepost op: 26 juni 2012, 11:20:44
Dank je 112Rene, maar daar kwam ik niet verder mee. Overigens, toen ik in de zoekfunctie het kenteken ingaf kreeg ik te horen dat er geen resultaten waren gevonden en toch staat hij in een topic!
Robinh: dat helpt al een aardig eind, nu nog de huidige eigenaar, hij is nl. recent in Haarlem gespot, is kennelijk weer als ambu in gebruik, maar er stond geen nummer op of een naamsaanduiding. Wie helpt mij verder?
Groet
Paulg

Sinds februari dit jaar is Patiënten Vervoer Nederland in Winterswijk eigenaar van deze ambu.
Wordt gebruikt voor repatriëring van patienten in binnen- en buitenland.

Grtz,
Marcel

paulg

• Senior gebruiker
Reactie #3786 Gepost op: 26 juni 2012, 14:42:36
allemaal hartelijk bedankt en tot wederdienst bereid  098uo

RamonVersteeg

• Senior gebruiker
Reactie #3787 Gepost op: 26 juni 2012, 16:28:10
Alvast dank,
groet,
Paulg

Nu PICU 09-310, voorheen ambulance 09-131

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #3789 Gepost op: 27 juni 2012, 18:05:39
Vanmiddag op de Wibautstraat te Amsterdam, een witte Volkswagen Touran, met een 112-sticker op de zijkant en een oranje kleurige Vector (V-model) lichtbalk ::)
Jerommeke , ben je er al achter waar ie van is? Moet van de week weer richting Apeldoorn, waar ik dezelfde gezien meen te hebben, als je nog niks weet rij ik even een rondje in de buurt of ik hem terug kan vinden.