Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1898186 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3920 Gepost op: 24 augustus 2012, 00:32:05



Deze motor met het kenteken MP-HG-70 stond vorig jaar op de IVVP. Wie weet waar deze terrecht is gekomen?

Een vergelijkbare! Ik dacht alleen dat alle Varadero's inmiddels het veld hadden geruimd, een uniek filmpje dus  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3921 Gepost op: 24 augustus 2012, 07:54:59
Een vergelijkbare! Ik dacht alleen dat alle Varadero's inmiddels het veld hadden geruimd, een uniek filmpje dus  ;)
Dit is inderdaad zoals de instructeursmotor; het witte blokje, twee mobi's boven elkaar, bij de koffer 2 antennes, en geen flitsers te zien, alleen weggewerkte weggeboorde LED's.


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #3922 Gepost op: 28 augustus 2012, 19:09:57
Ik kwam deze vrachtwagen tegen bij de ambulancepost in Sneek. Weet niet precies waar hij thuis hoort, is het iets aan de logistieke kant?



En vanmiddag deze (of een gelijke) gepot vanaf de zijkant. nummer is 03-525


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #3923 Gepost op: 28 augustus 2012, 19:16:08
de BZ-XN-20 mercedes atego heeft roepnummer 03-552, maar ik heb zo'n vermoeden dat je die ook bedoelt  ;D

http://www.kazernesnederland.nl/ambudrenthened.htm
naar beneden scrollen of Ctrl F gebruiken en daarna 03-552 intikken en zoeken
 ;)
En vanmiddag deze (of een gelijke) gepot vanaf de zijkant. nummer is 03-525


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #3924 Gepost op: 28 augustus 2012, 19:17:52
de BZ-XN-20 mercedes atego heeft roepnummer 03-552, maar ik heb zo'n vermoeden dat je die ook bedoelt  ;D

Tnx, kwam van het zwembad, zicht was wazig door het chloor in combinatie met mijn lenzen  O0


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #3925 Gepost op: 31 augustus 2012, 23:37:19
Deze oude ambulance stond gisteren op de parkeerplaats van mijn werk, weet iemand waar deze in dienst is geweest en heeft hier nog oude foto's van?



Mark, een beetje heel erg late reactie, maar slechts anderhalf jaar later dan dat jij je vraag hebt gesteld. Ik was een en ander aan het doorbladeren en kwam je vraag over bovenstaande lage mercedes tegen. Deze wagen is een periode in dienst geweest bij het Rode Kruis in Roermond. Daar werd de wagen vaak verhuurd of uitgeleend aan andere korpsen, in dit geval aan Venray om ingezet te worden bij de hulpverlening bij racewedstrijden op circuit De Peel. Gezien het stadswapen op de deur -zie onderstaande foto- mag je ervan uit gaan dat de wagen van de ambulancedienst Roermond is geweest (nog voordat het ambulancevervoer door Ambulancedienst Engelen /ambulancedienst Midden-Limburg werd overgenomen). Ik kan nu zo gauw niet nakijken of dat destijds van de gemeente of van het ziekenhuis was.

Ik heb er momenteel een slechte scan van, voor mijn eigen archief zal ik de negatieven ervan nog eens gaan opzoeken en dan eens goed gaan inscannen. Deze foto dateert van het najaar van 1998 of 1999. Een jaar later beschikte het Roermondse Rode Kruis over een nieuwer voertuig, eveneens een laag model, en werd deze verkocht. Wat er na, zeg maar na 2000, mee is gebeurt weet ik niet.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3926 Gepost op: 10 september 2012, 18:34:11
Wat is dat Zwarte tussen de flitsers?

Foto van: Richard Vos
Bron: Flitsnieuws


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #3927 Gepost op: 10 september 2012, 18:46:57
Dat rondje?
Dat is ook een flitser  ;)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3929 Gepost op: 10 september 2012, 18:55:03
Heren, mag ik u bedanken? O0