0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.
Dit voertuig word omgebouwd tot camper en is sinds 2001 op keteken en in Nederland.Ik vermoed dat dit een HV-Defensie voertuig is, iemand een idee ? Flitsers aan de voorkant en de zijkant zoeklichten/flitsersHelaas met de telefoon gemaakt.
Dit Politievoertuig stond wat ongelukkig geparkeerd, dus ik weet nu niet wat het kenteken is. Weet iemand deze en evt. ook waar dit voertuig staat? Ik dacht zelf aan Doetinchem... Alvast bedankt!
Regio: Noord- en Oost-GelderlandAfdeling: VerkeershandhavingsteamSoort voertuig: SurveillancevoertuigMerk en type: Volkswagen GolfKenteken: 55-PLD-1Bijzonderheden: RDD onderin tegen de voorruit, eerste serie (en waarschijnlijk de enigste) met de combinatie VW Golf en de Raydian op het dak.
Regio: Noord- en Oost-GelderlandAfdeling: VerkeershandhavingsteamSoort voertuig: SurveillancevoertuigMerk en type: Volkswagen GolfKenteken: 56-PLD-1Bijzonderheden: Eerste serie (en waarschijnlijk de enigste) met de combinatie VW Golf en de Raydian op het dak.
Het lijkt mij een oude ambulance van de marine of de luchtmacht die hebben namelijk vanaf 1998 dit type ambulance gereden en dat zou ook de flitsers en de plekken bovenaan waar lampen hebben gezeten verklaren