0 gebruikers (en 27 gasten bekijken dit topic.
Iemand bekend met dit voertuig ?
Was de oude 81.40 (Kennemerland: IJmond-Noord) en heeft daarna nog een tijdje in Haarlem gereden geloof ik.
De Mondeo is volgens mij een voormalig hondengeleidersvoertuig van Flevoland, laatste standplaats Lelystad.
Hallo,Ik hoor geruchten dat er een nieuwe TS komt in het Gelderse Doorwerth (bij Arnhem).ik heb begrepen dat Ede, Arnhem en Zetten er al een hebben.mijn vraag luid:weet iemand iets over een nieuwe TS van Doorwerth?Groetjes,Justin
De TS Doorwerth is meegegaan in de mantel overeenkomst van VGGM.Ik weet niet of men er 1 krijgt of 2 ( voor die reserve auto )Weet ook niet waneer het voertuig komt, er komt er wel 1.Zetten heeft bij mijn weten ook nog geen nieuw voertuig, maar krijgt hem wel.
De nieuwe TS'sen voor Zetten, Elst en Ede-Stadspoort staan al op de uitruk. Ede-Centrum en Arnhem-Zuid zijn afgeleverd en worden ingewerkt. Arnhem-Noord staat klaar bij de opbouwer. De rest (Doorwerth, Duiven etc) gaat nog komen. Scherpenzeel is teruggetrokken uit de aanbesteding. Het gekozen voertuig was voor hun onwerkbaar in hun verzorgingsgebied. Scherpenzeel gaat een 4x4 kavel krijgen met meer water zonder bosbrandvoorzieningen.